• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-10-10 12:17:01 följande:
    Jag är kär i cardigan. Har en garderob med olika modeller och alla möjliga färger.
    Mitt hår är så förbannad rak att det inte tuvar ihop sig alls. Har mjuare hår än katthår.
    Den du visade är det nog färger och mönstret det är fel på annars så har jag den i beige och svart.

Absolut, jag har ingen emot långa koftar/cardigans. Det var just mönstret å färgerna som fick mig att må lätt illa

Så skönt att slippa tovor! Jag måste sova med fläta för det mesta, annars är mitt hår helt rufsigt på morgonen!  
  • och
    lille Birger skrev 2011-10-10 12:47:31 följande:
    Det låter tråkigt Gråter

Själv ska jag träffa en tjej i morgon. Skäms
    Kul! Dejt?
    ♥ Jag tillhör Anton. Bara Anton. ♥
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-10 17:23:43 följande:
    Nu har FL lärt mig att det är förnedrande att ta satsen i munnen, typ.
    jaha...? ok då..... låt det vara förnedrande och skönt då...blir till och med lite mer kinky så....haha...
    är inte analsex förnedrande med....speciellt om det är rough?
    är det dagens sidospår

Amen!
  • Aynrand

sa de något om hur det är att svälja satsen? gör det någon skillnad eller ej?

jag känner mig lite kåt och kinky av dessa samtal och argument...........skulle vara som att sätta på en nunna...typ

• Aynrand
    lille Birger skrev 2011-10-10 12:47:31 följande:
    Det låter tråkigt Gråter

Själv ska jag träffa en tjej i morgon. Skäms
    glöm inte din snuttefilt!
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-10-10 17:39:22 följande:
    jaha...? ok då..... låt det vara förnedrande och skönt då...blir till och med lite mer kinky så....haha...
    är inte analsex förnedrande med....speciellt om det är rough?
    är det dagens sidospår

Amen!
    Ja, speciellt om det är en fin flicka det handlar om.
    Typ en sådan som jag.
    Känner mig förnedrad bara av att prata om rough analsex...{#emotions_dlg.djavulsk}  
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-10-10 17:46:45 följande:
    sa de något om hur det är att svälja satsen? gör det någon skillnad eller ej?

jag känner mig lite kåt och kinky av dessa samtal och argument...........skulle vara som att sätta på en nunna...typ

Många sa att de fick kväljningar av satsen...
  • Ernst Hugo

Bjuder er en särskilt goder afton och frågar hur det står till Glad

Come on katten - det svänger ju...
  • I Blackrose I
    Ernst Hugo skrev 2011-10-10 17:56:35 följande:

Bjuder er en särskilt goder afton och frågar hur det står till Glad

Hej Baloou Solig

Du är inte inne så ofta nu för tiden. Hur går det med din tjej? Verkar som att det går bra.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
Svar på tråden Trash-tråden