• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Ernst Hugo skrev 2011-10-10 18:15:43 följande:

Hallo NG !

Det är oförskämt bra med mig Glad även om jag just idag är lite trött, men jag vet varför så det känns ändå bra. Hur mår du själv? Något nytt på nagellacks eller toyfronten? 

Vad skönt att höra!
    Och vad trevligt att du frågar mig om nagellack och sexleksaker haha... Inget nytt på den fronten nej. Men jag förlustade mig lite över något på min önskelista i en av dessa kategorier, tidigare idag.
  • Yoyna
    Ernst Hugo skrev 2011-10-10 18:12:41 följande:

Tack kära du Solig

Hur mår du? Alla barn friska?  

Bra tack, barnen friska men jag är jakt-änka den här veckan...
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-10-10 18:15:50 följande:
    Ska vara sjukt gott grillad med ris.

Hahahaha!
  • I Blackrose I

Vad är det "konstigaste" ni har ätit i matväg?

Det värsta jag har ätit är ormsoppa och ormhjärta i en spritglas ändå har jag ätit allt ifrån fårballar, fårhuve, fårmage och kanariefågel men ormsoppan och ormhjärtat tog priset.

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-10 18:18:17 följande:

Vad skönt att höra!
    Och vad trevligt att du frågar mig om nagellack och sexleksaker haha... Inget nytt på den fronten nej. Men jag förlustade mig lite över något på min önskelista i en av dessa kategorier, tidigare idag.

Ett babyrosa nagellack, right?
  • Ernst Hugo
    Aynrand skrev 2011-10-10 18:15:07 följande:
    Hej Baloou!
    Härligt!
    mes felicitations Monsieur et tous mes voeux de bonheur.............
    Bonne soirée mon amie

Mes plus sincères remerciements. Des rapports sexuels avec une femme a été donné de nouvelles dimensions
    Come on katten - det svänger ju...
  • I Blackrose I

Ingen som var intresserad av matdiskussionen?

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Aynrand
    Ernst Hugo skrev 2011-10-10 18:29:01 följande:
    Bonne soirée mon amie

Mes plus sincères remerciements. Des rapports sexuels avec une femme a été donné de nouvelles dimensions
    excitant...est ce qu´un gentleman tel que tu l´es peut donner des details.....?
Svar på tråden Trash-tråden