• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-10 17:53:09 följande:
    Många sa att de fick kväljningar av satsen...
    Hmm ännu mer förnedrande att få dem att svälja i så fall...de som älskar att svälja får gärna låtsas att de får kväljningar...känns mer kinky så eller?
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-10-10 18:01:57 följande:
    Hmm ännu mer förnedrande att få dem att svälja i så fall...de som älskar att svälja får gärna låtsas att de får kväljningar...känns mer kinky så eller?
    Haha...nej det är jag osäker på...
    Jag föredrar nog en skön känsla av tacksamhet  
  • Ernst Hugo
    I Blackrose I skrev 2011-10-10 17:58:02 följande:
    Hej Baloou Solig

Du är inte inne så ofta nu för tiden. Hur går det med din tjej? Verkar som att det går bra.

Hallo Rosen !

Var i Shanghai förra veckan och sedan hos henne med stort H. Jo, det går bra för att använda dagens understatement Solig Är nästan genant att berätta hur det känns, eller förresten har jag nog svårt att sätta ord på det för tillfället. Lite som att alla banala texter får liv och färgerna framstår i klarare nyanser och luften känns lättare att andas.

Hur mår du själv?   
    Come on katten - det svänger ju...
  • lille Birger

I morse vaknade jag 10 minuter innan klockan ringde, så då låg jag bara kvar och snuttade på täcket tills klockan ringde. Det var jättemysigt. Nalle

och skrev 2011-10-10 14:44:22 följande:
    Kul! Dejt?
    Nja, inte direkt. Rynkar på näsan
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-10 18:03:41 följande:
    Haha...nej det är jag osäker på...
    Jag föredrar nog en skön känsla av tacksamhet  

Själv är jag alltid tacksam över extra proteintillskott....  
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-10 18:08:19 följande:

Helt på din sida...
    Jag vet det Kyss
Svar på tråden Trash-tråden