Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

och skrev 2011-09-30 15:45:44 följande:
    men du kommer snart att märka en skillnad på mina inlägg här på FL. Det kommer lysa igenom hur otroligt tacksam och nöjd jag är. Drömmer
    Det är du värd Och. Njut för fullt. HjärtaSkål
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-09-30 18:05:42 följande:
    sista dag på jobbet...äventyret närmar sig....!
    När åker ni?
    Ja, jag fattar inte att det bara är 2,5månad kvar. Den 18:e december åker vi. Helt sjukt så fort tiden går.

Hur är det med dig? Allt väl?
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-30 18:08:12 följande:
    Lev ut alla känslor Rose, de bra och de mindre bra, låt dig bara svepas med av vad du känner helt enkelt...

Hahaha...nja jag tog ert råd och det löste sig  
    Jo, det lär jag väl göra så småningom men inte idag och inte imorgon. Vill inte deppa ihjäl nu. Leva ut känslor lär jag göra nästa vecka nere i hålan. Om ni bara visste hur rädd jag är för att åka ner......

Jaså du. Så bra då. Ni passar ihop.
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-09-30 18:14:34 följande:
    Tack det är bra med mig...flytta utomlands med barnen...snacka om äventyr!

Där lär du inte träffa många Anna Karin haha...känns det bra?
    Jajo, jag hörde det.   Äh, klarade mina föräldrar av att flytta från Iran hit och börja fån Noll så ska jag inte gnälla när vi har allt ordnat där borta.

Hahahahaha, du kommer aldrig glömma det va? Nej, tveksamt, där heter dom shirley, catrin, Alex, Maykel m.fl. Läste en otrolig löjlig stavning där en som egentligen heter Toofan (Orkan) hade stavat 2fun. Alltså.....nej, jag ska vara tyst.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-30 18:19:59 följande:
    Såklart jag är naken, det är jag alltid när du frågar.
    Själv då?
    How's it hangning...?  
    Hahahahahahaha, det vill jag också veta.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-30 18:20:50 följande:
    Jag vill nästan följa med dig till den omtalade hålan och hålla dig i handen...
    Tack älskling. Nalle K erbjöd sig att följa med men jag vill vara ensam så jag kan ta fram varenda minne jag har som är förträngda sen länge och bearbeta dom. Först av allt ska jag till skolan och gå runt där sen till huset där vi bodde.
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-09-30 18:23:34 följande:
    Hmm.....
    Hälsa Toofan...det låter som något man skulle kunna äta tycker jag....
    Han är så försträcklig ful att du nog får upp det du har ätit. {#emotions_dlg.djavulsk}
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-09-30 18:24:42 följande:
    It´s hanging well...men vill du lägga handen så skulle det kännas mkt bättre
    passar mkt bra till vinet....
    Tyst
  • I Blackrose I
    Ernst Hugo skrev 2011-09-30 18:22:21 följande:
    Läser ikapp och uppskattar blandningen av insmorda slangar, punkteringar, parfym, nya kärlekar, gamla kärlekar, flyttar och poesi Solig
    Hej Baloou

Det var länge sen. Hoppas allt väl med dig och är upptagen med att dejta tjejer.
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-09-30 18:31:03 följande:
    Är han så ful så får man busa hundar på honom......
    Hahaha, det brukar Ks mormor alltid säga att man borde busa hundar på fula människor (Självklart på skoj).
Svar på tråden Trash-tråden