• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Driftwood

Det vacka ordet fruktstund. 

Jag fick faktiskt tillsägelse av dagispersonalen en gång för att jag skickat med fel sorts frukt, det ni  

• I Blackrose I

Jag håller på och försvarar mitt livs lesbiska kärlek genom tiderna. Det borde verkligen vara förbjudet att vara så vacker som hon är. Grrrrrrrrrrrrrrr.

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I

*Sparkar liv itråden*

• och

Ni är så seriösa att jag inte orkar skriva något.

Men uniformer är fina, allra helst på vuxna. Solig 

♥ Jag tillhör Anton. Bara Anton. ♥
  • Perry the Platypus

Niiiiiiiråååå!!

*gäsp*
  • straight arrow
    I Blackrose I skrev 2011-10-11 12:30:04 följande:
    Jag håller på och försvarar mitt livs lesbiska kärlek genom tiderna. Det borde verkligen vara förbjudet att vara så vacker som hon är. Grrrrrrrrrrrrrrr.
    Vem är det?
  • I Blackrose I
    straight arrow skrev 2011-10-11 15:39:21 följande:
    Vem är det?
    Claudia Lynx. Så underbar vacker med gudomlig kropp. Googla på henne och säg vad du tycker.
  • och
    straight arrow skrev 2011-10-11 15:39:21 följande:
    Vem är det?
    Rose pratar väl om mig? Drömmer
    ♥ Jag tillhör Anton. Bara Anton. ♥
  • I Blackrose I
    Perry the Platypus skrev 2011-10-11 15:38:19 följande:
    Niiiiiiiråååå!!
    Hej tjejen.

Jag välkomnade dig igår men du missade det kanske.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-10-11 15:43:58 följande:
    Rose pratar väl om mig? Drömmer
    Kyss
Svar på tråden Trash-tråden