• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-10-11 21:51:45 följande:
    när jag tänker ryska så tänker jag på en låt som heter "too drunk to fuck"
    Nu är du taskig.

">

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-10-11 21:42:55 följande:
    Jag har aldrig rört en mangelmaskin(?). Varför manglade man förr itiden? Har den samma funktion som strykjärn?
    Manglingen (och även när man stryker) plattar till fibrerna i tyget och gör att tyget håller längre. Så det finns en praktisk funktion. Och en rent estetisk också, om man gillar linnedukar tex. Du får inte alls samma glans på tyget om du stryker.

Dessutom går det fortare att mangla något jämfört med att stryka det. 
    ♥ Jag tillhör Anton. Bara Anton. ♥
  • I Blackrose I
    Mariohn skrev 2011-10-11 21:54:45 följande:
    Jag undrar vad fan ni gör. Jag saknar er ibland. 
    Nämen välkommen hit du också. Skål
  • Yoyna
    och skrev 2011-10-11 21:57:25 följande:
    Manglingen (och även när man stryker) plattar till fibrerna i tyget och gör att tyget håller längre. Så det finns en praktisk funktion. Och en rent estetisk också, om man gillar linnedukar tex. Du får inte alls samma glans på tyget om du stryker.

Dessutom går det fortare att mangla något jämfört med att stryka det. 

Förstod väl att jag kunde lita på dig!
  • och
    Yoyna skrev 2011-10-11 21:59:03 följande:

Förstod väl att jag kunde lita på dig!
    Jag har väldig ordning i linneskåpet.

Rose, skäms på dig som inte kan vika lakan ordentligt. Demon 
    ♥ Jag tillhör Anton. Bara Anton. ♥
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-10-11 21:56:13 följande:
    herregud, sånt ger mig magsår!!!!
    Yoyna?

Viker du dina smutstvätt också?
Svar på tråden Trash-tråden