• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-10-11 22:04:34 följande:
    Jag gillar kvinnor som det är ordning å reda på!
    Nej, inte smutstvätten förstås... Borde jag göra det? Obestämd  
    Alltså det är ordning och reda på mig. Jag har det alltid rent och fint här hemma. Städar flera gånger i veckan men vika tvätt rätt? Njä. Mangla lakan? Never. Den är ju för gudsskull lika skrynklig efter 5minuter så varför lägga ner tid på att mangla eller stryka?

Jag vet inte. Jag har en kusin som till och med sorterar smutstvätt och viker dom.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I

Från ryska till bosniska (tror jag).

">

• Driftwood
    I Blackrose I skrev 2011-10-11 22:04:53 följande:
    Kommunismdiskussion, 
    oj, den har jag missat, vad kom ni fram till?

Undrar ibland hur det var att leva i skuggan av DDR och Sovjet och uppleva Berlinmurens fall när det hände.
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-10-11 22:06:51 följande:
    Jag har 4män i familjen som jag kommer släppa loss på dig annars.

Jag fullkomligt älskar den låten. Sovjetunionen när den var som bäst.
    haha jag dricker inte vodka...säg det till dem innan ..puss;)
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-11 21:56:26 följande:
    Jag bildgooglade det och fick upp en massa äckliga bilder
    Det är tydligen latin och betyder spindelvävshinnan.

www.fredericfontenoy.com/Site/Arachnoid_.html det där albumet menade jag. De kanske tyckte att man ser ut som en spindel när man sitter sådär.
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-10-11 22:09:06 följande:
    Alltså det är ordning och reda på mig. Jag har det alltid rent och fint här hemma. Städar flera gånger i veckan men vika tvätt rätt? Njä. Mangla lakan? Never. Den är ju för gudsskull lika skrynklig efter 5minuter så varför lägga ner tid på att mangla eller stryka?

Jag vet inte. Jag har en kusin som till och med sorterar smutstvätt och viker dom.

Förlåt, menade förstås inte att det skulle låta som att jag anklagade dig för att inte ha ordning och reda!

Men jag lovar att lakanen håller sig släta längre än 5 minuter om du tar hand om dem rätt (torktumling är uteslutet förstås!)  
  • Mariohn
    I Blackrose I skrev 2011-10-11 22:04:53 följande:
    Kommunismdiskussion, sexspråk, och mangling.
    Mangling låter spännande! Jag saknar ANOF-skandaler och troll
  • I Blackrose I
    Driftwood skrev 2011-10-11 22:10:26 följande:
    oj, den har jag missat, vad kom ni fram till?

Undrar ibland hur det var att leva i skuggan av DDR och Sovjet och uppleva Berlinmurens fall när det hände.
    Jag dyrkade sovjetunionen och sörjde stort när den föll. Jag vet inte. Jag vet att det var en massa hemskheter som hände under deras styre men det var fan så mycket bättre än vad det ser ut nu för tiden i dom gamla sovjetstaterna.

Jag avslutade diskussionen då jag inte besitter förmågan att kunna diskutera saklig när det kommer till den här diskussionen.

(Jag röstade blått)
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-11 22:15:19 följande:
    Ah, ja eller som en fistad kyckling.
    typ
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
Svar på tråden Trash-tråden