• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I

Jag fasar för gastroskopi undersökningen. Ska göra det imorgon. Gråter

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Nice Girl Wrong Place

I Blackrose I skrev 2011-10-16 21:59:27 följande:
    Jag har magkatarr och fick skitont i magen inatt. Ligger på sjukhuset för att dom ska se vad det är för fel på mig.

Tänker på dig Rose, det kommer att gå bra.
    Önskar jag kunde göra ngt för dig och om jag kan det, snälla tveka inte att be om det.
    Många kramar!!!  
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-10-16 22:11:03 följande:
    Jag fasar för gastroskopi undersökningen. Ska göra det imorgon. Gråter
    Stackars dig.

Be om lugnande innan.

Har de uteslutit gallsten? Det är rätt vanligt och gör djävulskt ont.  

♥ Jag tillhör Anton. Bara Anton. ♥
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-10-16 21:59:27 följande:
    Jag har magkatarr och fick skitont i magen inatt. Ligger på sjukhuset för att dom ska se vad det är för fel på mig.
    Neeeeeeeeeeeeeeeej stackars dig krya på dig
  • MrsAssault

Jag hamnade nästan i slagsmål idag på jobbet. En idiotkarl skällde ut mig för att jag satt ner och missade "flera stationer", jag förklarade att jag är typ i åttonde månaden och inte riktigt orkar gå runt i vagnen hela tiden och han ba "nähä men telefonen orkar du hålla på med!!!!!!!!!!!!" då flippade jag och skrek och gormade och slängde ut honom från tåget.

• lille Birger
    MrsAssault skrev 2011-10-16 23:08:35 följande:
    Jag hamnade nästan i slagsmål idag på jobbet. En idiotkarl skällde ut mig för att jag satt ner och missade "flera stationer", jag förklarade att jag är typ i åttonde månaden och inte riktigt orkar gå runt i vagnen hela tiden och han ba "nähä men telefonen orkar du hålla på med!!!!!!!!!!!!" då flippade jag och skrek och gormade och slängde ut honom från tåget.
    Gråter

Fast jag förstår inte riktigt vad han ville att du skulle göra.
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-10-16 23:25:28 följande:
    Gråter

Fast jag förstår inte riktigt vad han ville att du skulle göra.
    Han ville att jag skulle springa runt i vagnen och stå till tjänst 100%
  • lille Birger

Det ser ut att bli regn på Tisdag, som Nalle Puh brukade säga. Katt

• HäckHäxan

Jag har väl omöjligt missat något här inne va Drömmer

*ser mig sakligt omkring*

Nä sängläge minsann!

Jag fäktas gärna med väderkvarnar! Hur fan skall ni andra annars få rent mjöl i påsen?
Svar på tråden Trash-tråden