Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

och skrev 2012-02-06 22:30:49 följande:

Annelie  skrev :
    Haha. Du är för gullig. Hjärta
    Hjärta Hjärta Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-02-07 22:20:25 följande:

För att ta ett sidospår: Någon som har någon rekommendation på någon bra film (OBS! Nu menade jag vanlig film ). Tycker det var länge sedan jag såg något riktigt bra och tycker det inte varit så mycket spännande heller på ett tag. Gärna någon udda, mindre känd film. Gör inget om den har några år på nacken.

Ooh ja, för helvete. Kommer här :

http://www.imdb.com/title/tt0477348/ 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-02-07 19:29:09 följande:
    Jag har flera förslag för helgen men Anton kommer dissa de flesta. Tyvärr.

Anton som inte ens är här och värmer mig nu, jag fryser.  
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-02-07 23:09:36 följande:
    På något vis känns det som du föreslagit den tidigare.......
    Det undrar jag........
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-02-07 22:54:54 följande:
    Tänkte rekommendera just City of God faktiskt...
    Nu skäms jag lite, på riktigt. Har den utbränd. Jag ska. LOVAR. Förlåt, min kära Maria. FÖRLÅT.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-02-07 23:13:16 följande:

Agri skrev :
    du har bra smak.
    Glöm nu för helvete inte att tipset han (PM) tyckte var givet.....det kom från Anton !!!!!
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-02-08 10:39:46 följande:

Agridulce skrev :
    Hur många kilometer behöver vi?
    Förutom "lekrepen" så finns det några km tampar till båten också.
    Så mycket rep som ni behöver finns inte. Bara ett gott råd. I all välmening...
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-02-08 10:25:52 följande:

Maria skrev : 
    Ja...
    SKÄRP DIG.
    Jag offrade mig för din skull men har fått väldigt lite tillbaks   
    Jag gav dig en utomjordisk upplevelse !!!

Och det kallar du att offra dig. Men du har förstås rätt. Jag skall skärpa mig.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-02-08 12:50:09 följande:

Agridulce skrev :

Där har vi ett problem
    .

Är inte den slagsmåliga typen. Är mer av den typen som blir lagom obehagligt överfallen.

Men det finns ju buntband. {#emotions_dlg.djavulsk} Utmärkt produkt att fånga stora saker med.
    Ni har ett mega-stort problem. Eller som jag brukar säga :

Kan du inte flyga !!!  Stanna kvar i planet....

Och då refererar jag förstås till en Airliner, med dig ombord,  Agri, som befinner sig 33 000 fot närmare vår Herre än vad du som människa normalt gör.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-02-08 13:29:06 följande:
    Utomjordisk ja.
    Jag förstår fortfarande inte slutet Anton, snälla förklara? 
    Menar du bilkraschen? 
Svar på tråden Trash-tråden