Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-02-05 00:17:06 följande:
    .....Agri to the rescue!
    Det var ju riktigt jävla grann. Tack så mycket, Agri. Nu blir Annelie glad. Mycket glad. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-02-05 00:17:06 följande:
    .....Agri to the rescue!
    Du är tom värd en omgång massage för detta, Agri. Jag är rätt jävlig på massage, men jag misstänker att du blir utan iaf eftersom Annelie med all säkerhet anser jag behöver krafterna till annat !!!

Men jag är väl snäll som tycker så
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-02-05 00:21:12 följande:

Notera också att det kommer med matchande diskhanduk. Den torde kunna ge lite fina märken när man snärtar den på väl valda ställen.

....Allt för Annelie. {#emotions_dlg.flower}
    Du tänker på allt, Agri......

Annelie kommer bli mer än tacksam. Garanterat. 
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-02-05 00:27:11 följande:
    Solig
    Du är otroligt snäll som tycker så Anton. En riktigt fin, fantastisk manlig man.
    Och om Annelie vore en ordentlig, generös och följsam kvinna så skulle hon ju själv inse att hennes åsikt inte är relevant samt att hon även skulle se glädjen i att dela med sig och göra andra (MIG) lyckliga.
    Utanför höladan är Annelies ord min lag, så du kan ju alltid hoppas. Inne i ladan har hon dock inte ett skit att säga till om, det kan du skriva upp.......

Sen kan jag ju inte annat än hålla med när du säger : Att Anton är en riktigt fin, fantastisk manlig man. Vilken formidabel formulering. Tycker det vore helt i sin ordning att du startade en tråd i det ämnet så alla nytillkomna damer på FL fick reda på att jag finns här på forumet. Inte för att dom kan räkna med att få smaka Antons kuk, den tillhör Annelie, och endast Annelie,  men lite rådgivning kan jag ju alltid tillhandahålla.

Du vet ju hur jävla snäll jag är....... 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-02-05 11:05:31 följande:

Annelie skrev :
    Eftersom jag vet hur din sk rådgivning ser ut så ska jag be att få lägga in veto här.

Tillbaka in i köket med dig, Anton. Jag har bett att få muffins, och jag har väntat tillräckligt länge nu.
    Dom är på G, älskling.......dom är strax färdiga. Och du skall få te med socker i till mina små underverk.

AGRI !!!  
    Jag tror vi skiter i den där tråden. Du vet........fast jag är övertygad om att min rådgivning hade blivit uppskattad. Mycket uppskattad.
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-02-05 14:00:26 följande:
    Lånade du det där muffin receptet från Ayn Rand eller
    Nädå, kör alltid på egen-komponerade grejer, blir bäst så. Glad
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-02-05 15:36:43 följande:
    Du vet att alkohol avdunstar i ugnen va? Så om du har tänkt se till att få mig full är det bättre att satsa på teet.
    Hjärta Hej älskling. Hjärta
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-02-05 22:22:42 följande:
    Så fyndigt ditt lilla stycke. Tror snarare att du skulle behöva en rejäl dos uppfostran.

Anton kan du assistera lite med det? {#emotions_dlg.flower}
    Nu är det som så, att alla som hotar, eller inte är riktigt, riktigt snälla och trevliga mot min kvinna, dom hamnar på den där otrevliga svarta listan. 

Och det är inget bra, Agri, inget bra alls. Men eftersom det är du, och jag gillar dig, mycket, är du förlåten ditt hemska misstag här. Denna gången. Och iofs håller jag med, Annelie behöver alltid fostras. Så visst fan skall hon få en, som vi säger i DEJLIGE DANMARK, en riktig rövfuld.

Och det skall bli mig ett sant nöje. 
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-02-05 23:10:43 följande:
    Åh, musen som röt.
    Iiiiiiiiiiiiiih vad rädd jag är.

Böh! Spöke
    Va nu snäll vid min underbara Annelie, annars blir det källaren. Hela nästa helg......
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-02-05 23:36:09 följande:
    Jag är nästan klar med listan över otäcka saker man kan göra med Agris rumpa.
    Cool
Svar på tråden Trash-tråden