• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • HäckHäxan
    och skrev 2011-11-06 13:59:03 följande:
    Jag drack inte ens kaffe. Bara vatten.
    Du skall alltid vara värst!
    Snälla du, rubba mina cirklar!
  • Agridulce
    HäxanSurtant skrev 2011-11-06 14:08:37 följande:
    Du skall alltid vara värst!
    Om det känns bra så hade jag druckit en massa vin. Problemet är väl att jag är ännu värre nykter.
    Naughty by nature
  • HäckHäxan
    Agridulce skrev 2011-11-06 14:19:48 följande:
    Om det känns bra så hade jag druckit en massa vin. Problemet är väl att jag är ännu värre nykter.
    På mig är det ingen större skillnad, jag är helt enkelt knäpp av naturen
  • Agridulce
    HäxanSurtant skrev 2011-11-06 14:23:23 följande:
    På mig är det ingen större skillnad, jag är helt enkelt knäpp av naturen
    Då är vi två. Känns tryggt.
    Naughty by nature
  • HäckHäxan
    Agridulce skrev 2011-11-06 14:24:32 följande:
    Då är vi två. Känns tryggt.
    Superbt!

Känner mig dock lagom idiotiskt nu, kl är halv 3 och jag är aptrött! Har krigat med vild snart fyraåring, tror jag vann eller jag föredrar att inbilla mig det!

Kan barn får aggression av medicin? Min dotter har åksjuka och fick en tablett mot det igår och hon blir helt rabiat efter det, alltid! krigisk, gapig, våldsam, arg, ledsen och allt på samma gång...
  • I Blackrose I

Goddag {#emotions_dlg.flower}

Hur har ni det? Jag har packat, städat rent, fått iväg kartongerna till hamnen och skickat iväg det sista, varit på lekland med barnen, varit hemma hos mamma och besökt en privat kyrkogård och tagit farväl.

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-11-06 18:41:36 följande:
    Goddag {#emotions_dlg.flower}

Hur har ni det? Jag har packat, städat rent, fått iväg kartongerna till hamnen och skickat iväg det sista, varit på lekland med barnen, varit hemma hos mamma och besökt en privat kyrkogård och tagit farväl.

Va duktig du är Rose!! Hur mår du nu? Hoppas bättre? Hjärta Börjar du vänja dig vid dina nya vanor?  
  • Yoyna
    Agridulce skrev 2011-11-06 00:31:38 följande:
    Jag vet. Var inte Lucia för intet i skolan.
    HäxanSurtant skrev 2011-11-06 00:34:53 följande:
    Du med, tror mest de var för mitt långa hemska och odrägliga hår *blä* och den ljuvliga stämman då, som jag numera rökat bort, tänk så bra

Oh vad jag var lucia...  Och en otroligt trovärdig sådan... Oskyldig
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-11-06 18:47:23 följande:
    Va duktig du är Rose!! Hur mår du nu? Hoppas bättre? Hjärta Börjar du vänja dig vid dina nya vanor?  
    Tack.

Jodå, jag överlever. Det värsta är rökningen men jag har kommit överens med mig själv att ta en enda cigg på kvällen innan läggdags och det verkar gå bra. Maten är också jobbig men jag har hittat maträtter som jag börjat äta och tycker om. Det går framåt.

Hur är det med dig? Allt väl med dig? Mår du bättre?
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
Svar på tråden Trash-tråden