I Blackrose I skrev 2011-11-07 14:25:01 följande:
Jag har inte spotify. Vad är det för fel på Youtube?
Jag är omöjlig när det kommer till hundar. Slår slint i skallen när man skojar om hundar.
Min pappa har bott 3månader i Malaysia och när han visade bilder på restauranger där dom hade katter i grillstället istället för kycklingar och grillade hundhuve så mådde jag dålig i flera veckor. Usch......
De är ingen länk, skit i den blev nått knas när jag skrev,
Jag avskyr malaysia, kommer aldrig sätta min fot där, kommer aldrig gynna landet på något sätt. En åsikt jag fick efter att ha läst en bok som heter en gång var jag prinsessa.
Pallar inte sånt där heller. samma emd länkar med hundslagsmål, där folk låter hundarna kampa, slår dom, skadar dom, svälter dom och massa annan skit, jag får bara ont inom mig och gråter och gråter, undviker nyheter också, för jag kan inte se det, jag bara gråter när jag ser barn och civila i krigsområden, skadade, svältande, då mår jag kasst äter om möjligt ännu mindre och mår illa varje gång jag stoppar mat i min mun, får dödsångest för att jag har mat och inte dom, för att jag har tak över huvudet och inte dom, nej de går inte, jag drunknar och tar så mkt stryk. Jag vet att det finns, men jag klarar inte av att se det utan att sjunka själv.

Kanske gör det mig till en dålig människa att känna så mkt och undvika bilderna och nyheter, men jag bara klarar inte av det.