• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-11-07 13:55:11 följande:
    Fan tjejen, du har mer gemensamt med mig än min egen syrra. Kyss

Makens bror har en farm i en liten bondehåla utanför LA där han och hans fru föder upp hundar och som säljer. Det är också en av mina dröm. Att få ha en farm som är självförsörjande. Fatta att få gå runt på farmen och göra det som ska göras. *Dagdrömmer*

Tror jag har sett för mycket på lilla huset på prärien och High Chaparall. Nej, men jag ska fan i mig ha en farm innan jag dör där jag föder upp hundar.

Jag passar inte heller in någonstans. Jag har lärt mig att hålla upp en fasad och spela roller för att passa in där jag befinner mig men det är inte jag. Jag kan skifta från att ha spelat en superduper religiös muslim till att vara rena rama perversa du någonsin har träffat i ditt liv. Det enda personen som någonsin fått en rättsida på mig och som jag är 100% mig själv i närheten förstörde jag mina chanser hos för länge sen.....
    Hahha ja kan lova att ingen av mina syrror delar denna dröm det minsta. Fast jag hade gärna haft dom på min gård i typ egna hus och låtit dom jobba eller att man liksom hjälps åt, då hade man dom nära men inte i halsen för jämnan

Jag hade velat ha hönor, ankor, köttdjur, mjölkkor... men jag hade också haft hundar, dock kanske inte fött upp, men hundar lämpade för jobbet, vakta gården, djuren mot rovdjur osv, om jag så skulle importera en hund från transylvanien för att plocka varg med typ Och lite hästar, som får jobba dra grödor från punkt a till b. OCH en fyrhjuling jag kunde leka lite med ibland för skoj skull, några crossar *svävar iväg i drömmen*

Jag gillar att jobba med kroppen och jag gillar att jobba för mig själv att arbetet är hårt stör mig inte det minsta, jag är också hård så. Cool Jag hade praktik på en bondgård i ett år när jag var 16-17 och jag har nog aldrig mått så bra i hela mitt liv, inte många stilla stunder på en dag och visst gjorde man vissa saker varje dag typ mjölka kor och ge alla djuren mat, men sen där i mellan gjorde man massor, röjde skog, ströade virke, lagade hagar, mecka med maskiner och en massa annat. Jag åt som en häst minst 5 mål mat om dagen och jag bara gick ner och var muskelös, så jag tror att det sättet att leva på något sätt är ultimat för mig, jag sov och jag mådde bra, hade hyfsad rutin och var inte alls lika sömnstörd som jag varit innan....
    Snälla du, rubba mina cirklar!
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2011-11-07 12:48:21 följande:
    @Aynrand: bara slå upp en Atlas, leta upp en världskarta. Där har du en bild på min rumpa.
    Hej Agri...long time no see
    skicka länk ju!
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • HäckHäxan
    Aynrand skrev 2011-11-07 14:08:06 följande:
    test me!
    jag är desperat så alla rumpbilder är välkomna....
    jag är fullkomligt chockerad, vet ej om jag överlever!
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-11-07 13:55:11 följande:
    Fan tjejen, du har mer gemensamt med mig än min egen syrra. Kyss

Makens bror har en farm i en liten bondehåla utanför LA där han och hans fru föder upp hundar och som säljer. Det är också en av mina dröm. Att få ha en farm som är självförsörjande. Fatta att få gå runt på farmen och göra det som ska göras. *Dagdrömmer*

Tror jag har sett för mycket på lilla huset på prärien och High Chaparall. Nej, men jag ska fan i mig ha en farm innan jag dör där jag föder upp hundar.

Jag passar inte heller in någonstans. Jag har lärt mig att hålla upp en fasad och spela roller för att passa in där jag befinner mig men det är inte jag. Jag kan skifta från att ha spelat en superduper religiös muslim till att vara rena rama perversa du någonsin har träffat i ditt liv. Det enda personen som någonsin fått en rättsida på mig och som jag är 100% mig själv i närheten förstörde jag mina chanser hos för länge sen.....
    Hej Rose, en farm med hundar.....
    Hmmmm jag ställer mig frågor...har aldrig ätit hund men men
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-11-07 14:11:13 följande:
    Hej Rose, en farm med hundar.....
    Hmmmm jag ställer mig frågor...har aldrig ätit hund men men
    Skoja inte med mig om hundar A. Jag är helt omöjlig när det kommer till detta. Just nu har jag tårar i ögonen. Åh, tanken på att äta en hund får mig svimfärdig.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    I Blackrose I skrev 2011-11-07 14:16:13 följande:
    Skoja inte med mig om hundar A. Jag är helt omöjlig när det kommer till detta. Just nu har jag tårar i ögonen. Åh, tanken på att äta en hund får mig svimfärdig.
    *Gör
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-11-07 14:08:43 följande:
    Hahha ja kan lova att ingen av mina syrror delar denna dröm det minsta. Fast jag hade gärna haft dom på min gård i typ egna hus och låtit dom jobba eller att man liksom hjälps åt, då hade man dom nära men inte i halsen för jämnan

Jag hade velat ha hönor, ankor, köttdjur, mjölkkor... men jag hade också haft hundar, dock kanske inte fött upp, men hundar lämpade för jobbet, vakta gården, djuren mot rovdjur osv, om jag så skulle importera en hund från transylvanien för att plocka varg med typ Och lite hästar, som får jobba dra grödor från punkt a till b. OCH en fyrhjuling jag kunde leka lite med ibland för skoj skull, några crossar *svävar iväg i drömmen*

Jag gillar att jobba med kroppen och jag gillar att jobba för mig själv att arbetet är hårt stör mig inte det minsta, jag är också hård så. Cool Jag hade praktik på en bondgård i ett år när jag var 16-17 och jag har nog aldrig mått så bra i hela mitt liv, inte många stilla stunder på en dag och visst gjorde man vissa saker varje dag typ mjölka kor och ge alla djuren mat, men sen där i mellan gjorde man massor, röjde skog, ströade virke, lagade hagar, mecka med maskiner och en massa annat. Jag åt som en häst minst 5 mål mat om dagen och jag bara gick ner och var muskelös, så jag tror att det sättet att leva på något sätt är ultimat för mig, jag sov och jag mådde bra, hade hyfsad rutin och var inte alls lika sömnstörd som jag varit innan....
    Nejtack, min syrra skulle jag bara vrida skallen ur led om hon bodde på samma ställe som jag....

Vad underbart det låter. Jag vill ha en herrgård (Varför heter det herrgård?).

Jag gillar också att jobba med kroppen men jag gillar mest att ta hand om djuren, plantera blommor, ta hand om trädgården (Inte klippa gräset) och sånt. Jag älskar även att sy och korsstygn/brodering är en favoritsyssla som jag har tagit upp igen. 

Ja, jag mår också helt utmärkt nä vi är och hälsar på makens bror. Känner mig så fri.
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-11-07 14:20:18 följande:
    Tror han mer ville få fram att de heter kennel om man vill föda upp hundar typ
    Jag har inte spotify. Vad är det för fel på Youtube? Skrikandes

Jag är omöjlig när det kommer till hundar. Slår slint i skallen när man skojar om hundar.
    Min pappa har bott 3månader i Malaysia och när han visade bilder på restauranger där dom hade katter i grillstället istället för kycklingar och grillade hundhuve så mådde jag dålig i flera veckor. Usch......
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-11-07 14:21:00 följande:
    Nejtack, min syrra skulle jag bara vrida skallen ur led om hon bodde på samma ställe som jag....

Vad underbart det låter. Jag vill ha en herrgård (Varför heter det herrgård?).

Jag gillar också att jobba med kroppen men jag gillar mest att ta hand om djuren, plantera blommor, ta hand om trädgården (Inte klippa gräset) och sånt. Jag älskar även att sy och korsstygn/brodering är en favoritsyssla som jag har tagit upp igen. 

Ja, jag mår också helt utmärkt nä vi är och hälsar på makens bror. Känner mig så fri.
    För att det var bara högre HERRAR som bodde sådär förr, antar jag iaf, då blev det herre gårdar.. rika, adel.. sen fanns det ju vanliga människor som jobbade och bodde inom gårdarna, typ gratis för att ha någonstans att bo, de var så¨klart mindre värda än herrefolket, trälar, slavar, livegna.. de som skötte stället i praktiken.

Jag vill ha ett sånt där hus som är typiskt för vissa amerikanska filmer, men en stor veranda på framsidan, blommor och en hammock där man kan sitta och balja iste och njuta av utsikten, men egentligen skulle jag vilja bo i en kåk byggd av antingen timmer eller sten och ändå ha verandan, vet hur den skall se ut i mitt huvud och blir jag snuskigt rik en dag så skall jag bygga det

Brodera är kul, jag älskar stjälstygn. Men i det stora hela så målar jag för det mesta, jag måste skapa på något sätt, annars dör jag, kan inte leva utan färg. Sen om jag syr, målar, broderar spelar ingen roll, men jag trivs bäst med en pensel i handen, så jag målar och jag skriver, de är min passion, mitt elixir, sen gömmer jag allt i någon garderob. Min mamma har försökt få medgivande att ge ut mina skrifter och dikter och tankar men jag vägrar. De kan min dotter ta när jag dött och göra vad hon vill med typ, de är inte menat för andra, de är min terapi Ibland ger jag bort de jag målat, ramar, figurer, krukor fat skålar eller vad de nu kan vara.
Svar på tråden Trash-tråden