• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • HäckHäxan

Nä nu måste ja logga ut, skall hämta miniatyren om en timme och har typ gjort inget

Snälla du, rubba mina cirklar!
  • Driftwood
    I Blackrose I skrev 2011-11-07 14:59:33 följande:
    Aynrand?

Visst är den är cartoonen fransk? En av mina favorit cartoon när jag var liten i Iran. *Drömmer mig bort*
    Mannen hette om jag nu stavar rätt Jean bon jean eller nåt sånt.

baarbaapaapaa.files.wordpress.com/2009/03/bin...
    Du tänker nog på Jean Valjean i Les Miserables av Victor Hugo
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-11-07 14:52:53 följande:
    Att äta något för att man varit tvungen är en annan sak än att frivilligt välja att äta det. Sen har jag en religiös orsak till varför jag känner så stark för hundar som jag gör...
    Tycker inte din morfar gjorde fel.
    for the record.....han berättade att det smakade lite som kyckling...
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-11-07 14:59:33 följande:
    Aynrand?

Visst är den är cartoonen fransk? En av mina favorit cartoon när jag var liten i Iran. *Drömmer mig bort*
    Mannen hette om jag nu stavar rätt Jean bon jean eller nåt sånt.

baarbaapaapaa.files.wordpress.com/2009/03/bin...
    yepp det stämmer, jag kollade på det med....
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2011-11-07 14:50:10 följande:
    Bon jour dear!
    Alltså en atlas är en hederlig gammal kartbok. Det borde ju tom en it-förnedrare som du gilla.

Men du har fortfarande tillgång till mitt privata galleri. Där haglar det av rumpor .
    jag är ingen IT förnedrare alls haha....grejen är att jag inte äger någon sådan atlas längre...

Är det bra med din rumpa annars?
  • lille Birger

Lade till en censur i paint så att inte rumpan ska synas. Hoppas att hon på bilden inte glömde bort att ta på sig själva klänningen också innan hon tog sig till kyrkan.Skäms

• Aynrand
    lille Birger skrev 2011-11-07 15:41:39 följande:
    Lade till en censur i paint så att inte rumpan ska synas. Hoppas att hon på bilden inte glömde bort att ta på sig själva klänningen också innan hon tog sig till kyrkan.Skäms

"lite censur på paint" säger du....

ok lite scenario-utveckling....vigselceremonin är klar och bröllopsnatten närmar sig...med andra ord är det snart hennes fest...hon lutar sig framåt för att läska sin gubbe.
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-11-07 15:02:18 följande:
    Aldrig sett.

När jag var barn så kollade jag på någon manga serie om någon föräldralös flicka vars namn jag aldrig minns, sandy,candy eller liknande, samt He-man och en annan liknande serie om en kille och en grön drake.
    Hon som bodde på en internatskola? Sandy hette hon väl om jag minns rätt.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2011-11-07 15:20:00 följande:
    jag är ingen IT förnedrare alls haha....grejen är att jag inte äger någon sådan atlas längre...
    Är det bra med din rumpa annars?
    Det är du väl visst.
    Och vad är poängen med en Atlas idag egentligen. De är ju inaktuella redan när de lämnar förlaget nu för tiden

Min rumpa har det nog bra (trots att den förlorades i ett vad i somras) den förvaltas väl.
    Naughty by nature
  • I Blackrose I
    Driftwood skrev 2011-11-07 15:16:51 följande:
    Du tänker nog på Jean Valjean i Les Miserables av Victor Hugo
    Tack så hemsk mycket. Hur mycket jag än tänkte så kom jag inte på vad översättningen till binavayan blir. Les miserables. Ska lägga det på minnet. Vad blir det på svenska? Det miserabla?!
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
Svar på tråden Trash-tråden