Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

PrimitivMan skrev 2012-11-22 11:39:41 följande:
    Du äter väl iaf inte kameler, fjärilar och elefanter . Haha är dte vad man hänger i julgranen ute i den invandrartäta förorten eller  ? 

Jag trodde du åt något exotiskt och kul. Fast svensk julmat kanske snart blir exotisk om man skall tro SD anhängarna. De hotar vår julskinka de j-a blattarna .

Jag gilar julmat i lagom mängder. Man blir rätt lätt trött på det. Men sill, lax, prinskorv, köttbullar, skinka etc. Rätt traditionell alltså. Dock inte kål eller lutfisk. 

Haha finns det något specifikt manlig julmat?  Kan inte komma på något. Mer än dricka snaps och äta sill. Det är lite manligt . Om man inte bitar av snapsen vilket är något vi rynkar på n'san åt här i den vilda södern.
    Ja det var gulliga smileysar PM, mycket manligt!

Manlig julmat...blodkorv? 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-11-22 14:32:38 följande:
    Jag äter allt.. i år firar jag Jul i SVerige så det lär bli köttbullar & Cie
    helt ok
    en sak jag älskar är Janssons frestelse och lax...det är riktigt gott

Jag behöver en avsugning
    Du äter allt.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-11-22 14:44:09 följande:
    speciellt om det gäller dig

Jag är hungrig, på tal om att äta... 
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-11-22 14:52:02 följande:
    min avsugning såklart
    Min mat menar du?
    Meaty n juicy! 
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-22 14:55:23 följande:

Ja visst är de?

Blodkorv är väl inte julmat? Eller är det? Har aldrig varit en del av vårt julfirande iaf. Annars är det rätt macho att äta blod. Åt svartsoppa (gåsblod) nyligen. Väldigt manligt tycker jag. Råbiff och rå ägg-gula är rätt manligt det med. Kanske inte julmat direkt dock. 

Just det ja. Nu skall jag berätta hur pervers jag är, som många kommer tycka är äckligare än att slicka rumpa eller svälja spema (anses normalt i den här tråden dock). Jag tycker det är gott med det feta på skinkan. Vill att det skall vara en vit fettkant på skinkan. Kinky eller hur? Andra av mina perversioner är att äta skinnet på kycklingen och att tycka det är gott med rå köttfärs. Ett sånt pervo jag är Skäms
    Haha jag bara chansade, jag vet knappt vad blodkorv är  
    Men det låter äckligt.
    Jag trodde inte jag var kinkig när det kommer till mat, men på senare tid har jag kommit fram till att jag inte skulle fixa varken svartsoppa eller råbiff, inte ens äggula. Jag vill inte vara respektlös mot någons mat här men jag skulle nog inte kunna svälja ner varken råbiff eller äggula, möjligtvis svartsoppa. Blod skrämmer mig inte, men rått kött och rått ägg? Yuck.
    Jag har dock inga problem att slicka anus.  
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-11-22 15:00:44 följande:
    Jag tänker inte på analsex utan på oralsex när du säger så. :(
    Har du bakat?
    Vad duktig du är! 
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-22 15:10:59 följande:
    Äter väl inte direkt rå äggula varje dag direkt. Men på pytt-i-panna (äter ni det ute i förorten ) är det gott eller till råbiff för den delen.  Jag räds varken äggula, rått kött eller anus .

I förorten halalslaktar vi lamm på den gemensamma gården och odlar potatis i badkaret.

• Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-22 15:33:08 följande:

I badkaret? Jag trodde ni bröt upp parketten i vardagsrummet och odlade potatis där?
    Nej, lättare att vattna i badkaret.
    Jag odlar cannabis i vardagsrummet. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-11-22 16:04:40 följande:
    städar vad?
    Hon menar nog att jag ska slicka golvet...
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-11-22 16:06:38 följande:
    Och NG får hålla anal-lukten inne i analen.. det får inte lukta annans anal i mitt hem.. bara min anal-doft :o
    Haha min anal doftar rosor! 
Svar på tråden Trash-tråden