PrimitivMan skrev 2012-11-22 14:55:23 följande:
Ja visst är de?
Blodkorv är väl inte julmat? Eller är det? Har aldrig varit en del av vårt julfirande iaf. Annars är det rätt macho att äta blod. Åt svartsoppa (gåsblod) nyligen. Väldigt manligt tycker jag. Råbiff och rå ägg-gula är rätt manligt det med. Kanske inte julmat direkt dock.
Just det ja. Nu skall jag berätta hur pervers jag är, som många kommer tycka är äckligare än att slicka rumpa eller svälja spema (anses normalt i den här tråden dock). Jag tycker det är gott med det feta på skinkan. Vill att det skall vara en vit fettkant på skinkan. Kinky eller hur? Andra av mina perversioner är att äta skinnet på kycklingen och att tycka det är gott med rå köttfärs. Ett sånt pervo jag är

Haha jag bara chansade, jag vet knappt vad blodkorv är
Men det låter äckligt.
Jag trodde inte jag var kinkig när det kommer till mat, men på senare tid har jag kommit fram till att jag inte skulle fixa varken svartsoppa eller råbiff, inte ens äggula. Jag vill inte vara respektlös mot någons mat här men jag skulle nog inte kunna svälja ner varken råbiff eller äggula, möjligtvis svartsoppa. Blod skrämmer mig inte, men rått kött och rått ägg? Yuck.
Jag har dock inga problem att slicka anus.