Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

och skrev 2012-11-23 09:00:28 följande:
    Jag har sett den, och den är söt!
    Ja den är mycket söt.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-23 11:25:59 följande:

Jag funderar på att ha en "ärlighetsdag". Att under en dag bara säga sanningen utan att frisera, komma med vita lögner etc. Oavsett vad konsekvenserna blir, vare sig det är för en själv eller andra. 

Det mest intressanta vore att reflektera över hur ärlig är man egentligen? Dock bör man nog förvarna folk i sin omgivning om det. Typ ställ inga frågor som du inte klarar av svaret på. Vilket ju oftast är anledningen till att vi inte säger det vi tänker.

Det här med att "man skall altid tala sanning" är en av de största lögnerna vi intalar oss själva. Socialt umgänge vore väldigt svårt ifall vi sprang omkring och var ärliga hela tiden.  

Också intressant att veta vilka frågor personer skulle ställa om man sa att man kommer vara 100% ärlig oavsett vad frågan är. Personligen tror jag många är rädda att höra sanningar. Eller?  

Det var nog det dummaste förslag jag någonsin läst på FL haha...

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-23 11:34:03 följande:
    Dumt därför att det är oundvikligt att ljuga (av olika anledningar) eller dumt därför du anser "man talar ju alltid sanning ändå typ"?
    Dumt för att lögnen besparar ofta våra medmänniskor smärta.
  • Nice Girl Wrong Place

Den där tråden gör mig knäpp!!!

• Nice Girl Wrong Place

Om vi hatar rasism så blir vi en diktatur och det pågår en massiv kampanj i att utrota svenskar.

Känner att ni bör veta detta. 

• Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-23 12:11:22 följande:
    Jag håller med dig fullständigt. Men det är inte det som folk i allmänhet anser. Utan att det viktigaste alltid är att säga sanningen. Vilket är en oerhört naiv inställning. Nu säger jag iof vad jag tänker alldeles för ofta redan dock.

Fast det finns ju grader i allt och det förstår de flesta med lite takt och känsla.

• Nice Girl Wrong Place
    Ermenegildo skrev 2012-11-23 13:44:15 följande:
    Kombinationen. Det är någonting med det där programmet som är så totalt osexigt. I försöken att göra sex naturligt och ta bort alla tabun blir det bara trist och osmakligt. Jag är konstig, jag pratar väldigt öppet om sex med den som jag ska eller kan tänka mig att ha sex med men jag skulle inte sitta och prata sex med kreti o pleti och de som gör det är osexiga i mina ögon. Det ska vara lite hemligt.
    Det där kan jag hålla med om lite.

Jag gillade hon Malin tidigare, men tycker inte alls om henne i programmet nu. 
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2012-11-23 16:19:53 följande:
    Ser ni om det är pannkakor på den här bilden?
    Ser ut som amerikanska pannkakor.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-11-23 17:19:51 följande:
    Ja den tråd behöver pimpas med kärlek, sex och sadism om du frågar migDemon
    Jag och tråden har något gemensamt.
Svar på tråden Trash-tråden