Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Haha fast det är ju charmigt och behöver inte på något sätt vara något negativt.
    Snarare ett uppfriskande antisnobberi.
    Fin champagne skulle vara lika bortkastad på mig.

Det finns iofs säkert bönder som är finsmakare vad gäller champagne men det var allt jag kom på att skriva.

En bättre liknelse, speciellt efter som vi snackar konst, skulle kanske vara att mina musiklänkar är lika bortkastade på er som en bok på en analfabet.

• Nice Girl Wrong Place

Jag växte upp bredvid en bondgård Anton.
    Jag gick med min pappa och hämtade mjölk på morgonen. Sådan där där grädden typ flyter på toppen. Faktiskt .

• Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-11-25 18:40:18 följande:
    fast om man bortser från allt obehagligt på landet lyckas jag bilda mig en sexig bild av dig som piga och jag som bonde.............

Hej!!!!!!!!!!!!!!!
    Puss!!!!!!!!!!!!!!!!!
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-11-25 18:59:00 följande:
    Menar du att det inte luktade från början ???
    Jo men jag var för liten och oskyldig för att förstå att det är en ofördelaktig sank att ha i kläder och hår.
    Jag var alltså typ 2-3 när jag följde med min pappa och hämtade mjölk på morgonen.
    Vi flyttade ut ur skogen när jag blev äldre. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-11-25 19:14:06 följande:
    Seriöst, Maria, inte fan luktade kläderna skit för att du var inne i ett mjölkrum och hämtade några liter mjölk, eller ???
    Jo. Det gjorde de verkligen.
    Ladugårdslukt sätter sig i kläderna likt inget annat på jorden. När jag blev äldre och skulle gå till bussen sprang jag förbi ladugården av rädsla att börja lukta.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-11-25 19:23:00 följande:
    Hmm, inte min erfarenhet, men okej, det luktar inte lika på alla gårdar.
    Den här gården stank ordentligt. På riktigt. Jag tror små gårdar stinker mer. Du vet, gammal ladugård, trång, massor av kossor, precis vid vägen, smutsig och yucky.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-11-25 19:25:15 följande:
    sexig piga

Jag är sexigare.
Svar på tråden Trash-tråden