Trash-tråden
Jag tror nog jag tappat tråden vad gäller poänger
. Jag var lite långsökt och syftade på en blombukett istället för tumstock med tanke på ett inlägg som just handlade om den typen av bilder.
Jag tror nog jag tappat tråden vad gäller poänger
. Jag var lite långsökt och syftade på en blombukett istället för tumstock med tanke på ett inlägg som just handlade om den typen av bilder.

Haha att vara kåt är ett betydligt intressantare ämne än stridsvagnar i solnedgång även om det iof är intressant
Fast jag känner mig oroväckande okåt just nu dock. För varmt och kvavt men kåtheten brukar oavsett ändå slå en i nacken förr eller senare ![]()
En kort beskrivning av den visdom som delas ut på FLs S&S sida.En resumé utifrån ämnen:
Vi får reda på att män tycker om att jucka när de hånglar. Dessutom kan män få ont i magen när det inte kommer. Analsex kan vara lite knepigt att ha som middagskonversation. På tal om middagsbjudning så är sex och alkohol inte lämpligt ihop enligt vissa. Don't drive drunk liksom. Ja om man nu kan knulla dvs för det är tydligtvis problem om kuken är liten. Fast de med liten kuk kan kanske ha analsex istället för det är tydligtvis så intressant för alla killar. Ett annat alternativ är att göra om sig till kvinna (lika bra det kanske). För kvinnans del så kan man annars köra upp andra saker i fittan än en kuk. Kanske säkrast eftersom män inte kommer att äta p-piller. Preventivmedel kostar pengar och det kan man finansiera genom att sälja sina trosor, bara man komme rå hur man skall ta betalt. Om nu man ens har lust att ha sex för det är problem. Men då blir man bedragen och behöver tala ut om otroheten och fundera över om en man någonsin avstår från sin älskarinna. Eller så onanerar männen bara till porr. Onani är annars ett kärt ämne. Själv är bäste dräng.
Så där nu har ni fått veta nästan allt.