Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

och skrev 2012-08-28 19:37:07 följande:
    Jag ska hälsa alla från Rose. Solig

Hon hälsade särskilt till dig, NG, och bad dig sluta med dina usla musiklänkar. Och du PM, borde ta ditt förnuft till fånga och skicka den där bilden du är skyldig mig. Ja, och tyckte hon att alla som inte insåg att jag var underbar borde få spöstraff och att Anton borde inboxa mig snart. Typ omedelbart, annars skickar jag ut en räddningspatrull bestående av läderbögs-scouter. Observera särskilt att de är bra på att göra fångstgropar och knyta knopar, och alltid är redo. Alltså rekommenderar jag att Anton inboxar mig istället.

Ungefär så.

Glömde: Givetvis borde solen skina på mig också. Det gör den nämligen inte.      

Är jag skyldig dig en bild Förvånad !!? Jag som inte ens fått den minsta lilla bild av dig. Låter ju orättvist
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-08-29 16:20:48 följande:
    Ja? Så jag kan avgöra storleken och bestämma mig för om det är någon idé att fortsätta med dig. Just nu slösar du på min tid, och det är INTE snällt. Anton hade nog haft synpunkter på detta. Möjlgen hade han tagit fram granatkastaren tom.

För övrigt är livet orättvist, PM. Jag förstår om du ser ut som ett frågetecken just nu, och kanske därefter fäller en liten tår. Om jag hade vetat att den var sådär 20+ iaf hade jag redan varit hos dig och kunnat torka den där tåren.

Jag har full sympati för ditt dilemma. Dessvärre gör inte en bild full rättvisa utan måste upplevas. Det är som med en Ferrari. Man kan beundra den på en bild men man inser inte körglädjen förrän man själv har provkört en. Fast bara något för den mer krävande entusiasten som inte nöjer sig med en stilla tur på en söndag.
  • PrimitivMan

Det var två slynor som stod och pratade. Plötsligt utbrast den ena:

-"Åhhh. Det luktar kuk!"

-"Förlåt!" sa den andra slynan. "Det var bara jag som rapade"

• PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-08-30 21:29:29 följande:
    den har jag hört

har ni hört om kvinnan som bråkade om 4 spänn och 50 ören?

Nej. Vad?
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-08-30 23:38:40 följande:

Men eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew!!!! Död

Hemskt va ?
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-08-31 22:53:48 följande:

Tycker det är coolt att FL helt plötsligt blivt självsanerande.
    Jag skrev precis i tråden men så är jag också en synnerligen trevlig och rar person.

Jag lyckades också skriva där vilket måste vara ett bevis för att jag också är väldigt snäll och ordentlig.
Svar på tråden Trash-tråden