Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Anton Chigurh skrev 2012-07-16 14:16:02 följande:
    Jo, lite så jag tänker mig Agri på kontoret....
    Min gode herre skall nog inte tänka för mycket på det. Glöm inte att jag numera äger Agri, tilldelad av ingen mindre än NG som pris för att ha postat inlägg nr 20000 i denna tråd. Håll dina giriga fingrar borta från min egendom .

Hade lite problem var jag skulle placera mitt pris, men den här kan nog fungera bra som pristavla tror jag. Passar bra bredvid mitt brons i DM bordtennis (3 vunna matcher pga walk-over, 1 förlorad):

cross.jpg St Andrews Cross
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-07-16 15:27:47 följande:
    Ååh ja, Pm, jag tänker bara knulla henne lite, å så där, inte stjäla henne, inte med en gång iaf, så du kan va fullkomligt lugn.

Exceptionellt fin pristavla, förövrigt, där kommer Agri verkligen till sin rätt. Helt klart. 
    Fast jag vet ju hur slarvig du är med saker du lånar. Den där bultsaxen du fick låna av mig var alldeles blodig och förstörd när jag fick tillbaka den. Sa ju åt dig att inte använda den på sega gubbar.

Fast du kan ju lämna tjejen på bilden som säkerhet dock.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-07-16 15:35:53 följande:
    Så fin PM. Har du gjort den själv i träslöjden`???
    Hur vinner man 3 matcher på WO? Skrämde du bort dem?

Och bråka nu inte gossar. Det finns gott om Agri så det räcker till. Jag är ju en väldigt generös kvinna, delar gärna med mig av mig själv. Men jag delar F A N inte med andra! Död   
    Japp fick högsta betyg för den. Är jag inte händig?

Ser framför mig Agri, 4 år. Tar och lägger alla sina leksaker på trehjulingen och cyklar argt iväg när de andra barnen vill leka med hennes leksaker. Muttrande, MINA LEKSAKER!!!   .
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-07-16 16:08:28 följande:
    Pfffffft! Fjomp! Hade inte vidare mycket intresse av leksaker. Var mer intresserad av att se vad jag kunde lura de andra barnen till att göra. Demon
    Aha du lurade de att leka doktorslekar kanske? Eller Cowboy och Indianer där cowboy flickan blir tillfångatagen och bunden vid totempålen .

Hmm kom på en massa snuskiga lekar nu, tur man har barnasinnet i behåll
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-07-16 16:35:54 följande:
    Lite sånt ja. Fast jag var ännu elakare än vad jag nog skulle erkänna här. Har ju en övertalningsförmåga eller snarare argumentationsförmåga som brukar få folk att göra som jag vill. Även om det naturligtvis alltid är heeeelt oskyldiga saker. Oskyldig
    Lät spännande. Givetvis är det helt oskyldiga saker kan jag tänka mig.
  • PrimitivMan

Jag funderar om äganderätten över en partner skall räknas som fast egendom eller lös egendom. Inte att förväxlas med lösaktig egendom.

Eller är det bara en nyttjanderätt?

En synnerligen intressant juridisk fråga.

• PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-17 09:35:53 följande:
    Ja tack.
    Kan inte någon förbarma sig över NG och ge henne lite smisk så hon inte är odräglig hela tiden? .

Fast du är rätt klok (för att vara kvinna). Faktiskt så finns det ovanligt många kloka och goda kvinnor i den här tråden.  Solig
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-17 10:27:39 följande:
    Hmm...

Fast saken är ju den att jag gör inte "lite smisk".
    Haha, häng inte upp dig på formuleringar. "Lite smisk" är att räkna som en lagom dos efter behov
  • PrimitivMan

Är det någon mer än jag som stör sig kopiöst på de som använder FL i första hand för att göra reklam för (sin ofta mediokra) blogg. En ganska nyligen, såg i listan över inlägg att personen hade skrivit och tänkte "slår vad om att han hänvisar till något han skrivit i sin j-a blogg". Mycket riktigt.

Svar på tråden Trash-tråden