Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

straight arrow skrev 2011-10-12 10:57:47 följande:
    Blå ögon har jag i alla fall. Halva inne!
    Du är snygg arrow från topp till tå och där imellan. Hårfärg går alltid att ändra.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-12 11:02:50 följande:
    Hahaha...ja hans hår var mysko.

Vi är alla kåta idag Rose  
    Jag blir helt omöjlig när jag har mens och jag har inte fått nåt nu på några dag. Klättrar snart på väggarna här hemma. Grrrrrrrrrrrrrrrr.
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-10-12 11:07:24 följande:
    Jag har inte fått nåt sen 16:e september. Kom inte här och snacka!!!
    Men du har ju en BIG "ursäkt" till varför du inte har fått nåt.
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-10-12 11:11:19 följande:
    Jaja nu ska jag till jobbet, hoppas på fula, illaluktande trafikanter..
    Hehehehe. Snart så, om några månader så är du igång igen.  
  • I Blackrose I
    straight arrow skrev 2011-10-12 11:12:15 följande:
    Haha, jag färgade håret svart till en Halloweenmaskerad en gång... det var inte vackert. Men det var väl inte tanken heller... tog två timmar att tvätta ur färgen efteråt
    Inte svart. Jag brukar färga makens hår till mellanbrunt eller raka av det helt. Det blir riktig snyggt och pappa brukade färga håret till brunt när vi bodde kvar i Iran (Det var annars omöjligt för honom att gå ut utan att inte bli antastad av femtielva kvinnor ) Jag måste hitta bilden jag har på honom (Förstår inte vart jag har lagt det).
  • I Blackrose I
    straight arrow skrev 2011-10-12 11:24:38 följande:
    Aishwarya Rai har otroliga ögon.

">

Ja, Aishwarya har otroliga ögon men jag väljer Claudia framför henne dels för lojalitet och dels för att Aishwarya har fått "lite hjälp" på traven när det gäller hennes utseende men visst hennes ögon ä helt underbara.
  • I Blackrose I

">

Claudias ögon är snäppet intensivare och vackrare tycker jag.
  • I Blackrose I

Jag har tråkigt. Vart har ni tagit vägen? Skrikandes

• I Blackrose I
    straight arrow skrev 2011-10-12 13:18:22 följande:
    Lunch heter det där mitt på dagen tror jag...
    Men jag jobbar inte längre så jag bryr mig inte. Ni får va inloggad och underhålla mig.
Svar på tråden Trash-tråden