• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-11-24 16:58:22 följande:
    Jag är klar med seriösa diskussioner här på FL. Tänker bara larva mig sista tiden.

Vill ändå skicka puss och kram till er. {#emotions_dlg.flower}

Hej Rose!

Mår du bättre idag? Solig 
    The hard way is the right way.
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-24 16:34:12 följande:
    Gör det.
    Jag kan inte bestämma mig för vilken färg jag ska ha.
    Ändrar hela tiden. Jobbigt. Målar naglarna sent på kvällen för att sedan inse att jag har tvätt att hänga
    Målar naglarna innan jag inser att jag måste smeka mig själv lite.
    Det är jobbigt.     
    Känner mig som en ytlig pajas när jag inte orkar med i andra diskussionen men jag har annat i skallen.

Men däremot kan jag rekommendera en suverän färg de har på rea på H&M nu. Isadoras färg Chelsea red. Bara 39 pix. Dessutom gillar jag färgen pga namnet.

Kan ju inte säga att jag fallit för problemet med att smeka mig när jag målat naglarna. Däremot får jag ju ett enormt behov av att börja leta efter saker i lådor. Detta med ett förödande resultat för nagellacket.
    Naughty by nature
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-11-24 17:03:05 följande:
    Hej Rose!
    Mår du bättre idag? Solig 
    Hej Solig

Njä, har legat isängen nästan hela dagen och druckit flera liter te. Mår något bättre men det gör fortfarande ont i örat och huvudet.

Hur är det själv?
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • och
    Agridulce skrev 2011-11-24 17:04:34 följande:
    Känner mig som en ytlig pajas när jag inte orkar med i andra diskussionen men jag har annat i skallen.

Men däremot kan jag rekommendera en suverän färg de har på rea på H&M nu. Isadoras färg Chelsea red. Bara 39 pix. Dessutom gillar jag färgen pga namnet.

Kan ju inte säga att jag fallit för problemet med att smeka mig när jag målat naglarna. Däremot får jag ju ett enormt behov av att börja leta efter saker i lådor. Detta med ett förödande resultat för nagellacket.
    Glitterlack är lösningen. När jag har sabbat nagellacket målar jag över med ett genomskinligt glitterlack, då syns det inte så bra och så blir alla barn glada när det glittrar med. Solig
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-11-24 17:05:34 följande:
    Hej Solig

Njä, har legat isängen nästan hela dagen och druckit flera liter te. Mår något bättre men det gör fortfarande ont i örat och huvudet.

Hur är det själv?
    Det är bra.

Lite trött, ligger i soffan och äter choklad med en katt som värmer vid fötterna.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-11-24 17:08:28 följande:
    Det är bra.

Lite trött, ligger i soffan och äter choklad med en katt som värmer vid fötterna.
    Mysigt med katten. Jag har en lillskit här som gnäller att jag ska leka lego med honom och stora killen vill spela dataspel. Grrrrrrr.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-11-24 17:04:34 följande:

Annat i skallen, det kan jag relatera till.

Tack. Ska shoppa på lördag, nagellack bla.

Mmm det är lite som den där röda knappen man inte får trycka på...   
    Eau de Salope
  • lille Birger
    I Blackrose I skrev 2011-11-24 17:11:23 följande:
    Mysigt med katten. Jag har en lillskit här som gnäller att jag ska leka lego med honom och stora killen vill spela dataspel. Grrrrrrr.
    Lego som är så skoj.  Vilken typ av lego är det han har?
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-24 17:37:42 följande:
    Annat i skallen, det kan jag relatera till.
    Tack. Ska shoppa på lördag, nagellack bla.

Mmm det är lite som den där röda knappen man inte får trycka på...   
    Den röda knappen..... livsfarligt.
    Varför kliar det så i kroppen att göra något som man vet att man absolut inte borde göra? Och jag är världsmästare på att just trycka på den röda knappen.
    Naughty by nature
  • lille Birger

Vi får läsa en snuskig roman i skolan:

"He made no move to help her with it simply because he wanted to see how her thighs looked when she bent to put it down, knowing that she wanted him to see them too"

Svar på tråden Trash-tråden