• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-11-24 22:31:16 följande:
    Ja men jag känner lite så? Men jag vet inte vad det skulle vara, jag är så tråkig? Kanske skulle testa sex i duschen eller så??? Skäms
    Knulla med duschslang har jag "hört" ska va riktig skönt...
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2011-11-24 22:31:16 följande:
    Ja men jag känner lite så? Men jag vet inte vad det skulle vara, jag är så tråkig? Kanske skulle testa sex i duschen eller så??? Skäms
    Prova en dildo. Har hört att det ska vara riktigt snuskigt och skönt.
    Naughty by nature
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-11-24 22:23:58 följande:
    What? Obestämd 
    Jag kan inte titta på tv då barnen sover. Sitter i garderoben som vanligt men nu blev jag väldigt nyfiken.
    Kolla på kanal5play imorn. Helt klart udda! (En del av de tidigare avsnittet har varit intressanta och kanske lite mer lättillgängliga eller hur jag ska säga!)
  • Agridulce
    I Blackrose I skrev 2011-11-24 22:23:58 följande:
    What? Obestämd 
    Jag kan inte titta på tv då barnen sover. Sitter i garderoben som vanligt men nu blev jag väldigt nyfiken.
    Eh va??? Du är den enda jag har hört om som har gått in i garderoben.
    Naughty by nature
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-11-24 22:34:09 följande:
    Kolla på kanal5play imorn. Helt klart udda! (En del av de tidigare avsnittet har varit intressanta och kanske lite mer lättillgängliga eller hur jag ska säga!)
    Få göra det. Lät ju intressant.
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-11-24 22:33:13 följande:
    Knulla med duschslang har jag "hört" ska va riktig skönt...
    Agridulce skrev 2011-11-24 22:33:27 följande:
    Prova en dildo. Har hört att det ska vara riktigt snuskigt och skönt.
    Nu dör jag. Sluta!!!
  • I Blackrose I
    Agridulce skrev 2011-11-24 22:34:14 följande:
    Eh va??? Du är den enda jag har hört om som har gått in i garderoben.
    Det är egentligen en klädkammare. En väldig liten sådan. Är det enda stlet på kvällarna där man kan va i lugn och ro. Lillskit vägrade sova hos sin brorsa så han sover på vår säng och då går det inte att va inne i sovrummet. Börjar få ont i rygg, rumpa och nacke så jag ska snart logga ut.
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-11-24 22:29:13 följande:
    Jag såg en bild på en kille som knullade en bil en gång. Var någon riktigt kinky jäkel som la upp den. Måste varit fransk eller nåt.

Ja fransoserna har jag hört talas om...
    Helt oanständiga. 
    Eau de Salope
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-24 17:37:42 följande:
    Annat i skallen, det kan jag relatera till.

Tack. Ska shoppa på lördag, nagellack bla.

Mmm det är lite som den där röda knappen man inte får trycka på...   
    Agridulce skrev 2011-11-24 18:47:30 följande:
    Den röda knappen..... livsfarligt.
    Varför kliar det så i kroppen att göra något som man vet att man absolut inte borde göra? Och jag är världsmästare på att just trycka på den röda knappen.
    Ni är för roliga och tacksamma......!!!!!!!!!!
    Flört
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2011-11-24 22:29:13 följande:
    Jag såg en bild på en kille som knullade en bil en gång. Var någon riktigt kinky jäkel som la upp den. Måste varit fransk eller nåt.
    Hmmmm Tysk estetik var det my dear.....
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
Svar på tråden Trash-tråden