• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-11-24 22:01:28 följande:
    Nån som kollar på Fråga Olle dokumentären? Jag har få fördomar men... Weird! Obestämd
    Nej, vad handlar den om?
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-11-24 22:11:00 följande:
    Nej, vad handlar den om?
    Folk som lever med dockor, förälskar sig och gifter sig med byggnader och som ttraheras av sig själv utklädda till en plastdocka... Alltså, det känns inte verkligt men det verkar vara det....
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-11-24 22:19:15 följande:
    Folk som lever med dockor, förälskar sig och gifter sig med byggnader och som ttraheras av sig själv utklädda till en plastdocka... Alltså, det känns inte verkligt men det verkar vara det....
    Hahaha...!
    Jag såg en dokumentär en gång som handlade om män som knullade bilar.

Eau de Salope
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-24 22:20:51 följande:
    Hahaha...!

Jag är sååå mainstream och vanilj!
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-11-24 22:23:23 följande:
    Jag är sååå mainstream och vanilj!

Ja, du borde nästan skämmas lite och fixa lite kinks...
    Eau de Salope
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-11-24 22:19:15 följande:
    What? Obestämd 
    Jag kan inte titta på tv då barnen sover. Sitter i garderoben som vanligt men nu blev jag väldigt nyfiken.
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2011-11-24 21:47:21 följande:
    godkväll alla damer...gör ni nytta ikväll?
    Inte ett jota. Har på något vis lyckats få Roses förkylning. Ligger i soffan med dubbla filtar och eldar hej vilt i brasan. Maken är på krogen och kalajsar.

Tycker lite synd om mig själv.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-24 22:20:51 följande:
    Hahaha...!

Jag såg en bild på en kille som knullade en bil en gång. Var någon riktigt kinky jäkel som la upp den. Måste varit fransk eller nåt.
    Naughty by nature
  • I Blackrose I
    Agridulce skrev 2011-11-24 22:27:06 följande:
    Inte ett jota. Har på något vis lyckats få Roses förkylning. Ligger i soffan med dubbla filtar och eldar hej vilt i brasan. Maken är på krogen och kalajsar.

Tycker lite synd om mig själv.
    Det var nog all flörtandet i sextråden som straffade sig. Kyss

Jag tror jag har druckit minst 6liter te idag. Det hjälper enormt mot hosta.
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-24 22:23:56 följande:
    Ja, du borde nästan skämmas lite och fixa lite kinks...
    Ja men jag känner lite så? Men jag vet inte vad det skulle vara, jag är så tråkig? Kanske skulle testa sex i duschen eller så??? Skäms
Svar på tråden Trash-tråden