• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-11-24 18:47:30 följande:
    Den röda knappen..... livsfarligt.
    Varför kliar det så i kroppen att göra något som man vet att man absolut inte borde göra? Och jag är världsmästare på att just trycka på den röda knappen.
    För att konsekvenserna eller snarare tillrättavisningen kan vara oh so sweet?
    Eau de Salope
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-24 20:08:37 följande:
    För att konsekvenserna eller snarare tillrättavisningen kan vara oh so sweet?
    Lite så ja.....
    Naughty by nature
  • Yoyna
    Agridulce skrev 2011-11-24 17:04:34 följande:
    Känner mig som en ytlig pajas när jag inte orkar med i andra diskussionen men jag har annat i skallen.

Men däremot kan jag rekommendera en suverän färg de har på rea på H&M nu. Isadoras färg Chelsea red. Bara 39 pix. Dessutom gillar jag färgen pga namnet.

Kan ju inte säga att jag fallit för problemet med att smeka mig när jag målat naglarna. Däremot får jag ju ett enormt behov av att börja leta efter saker i lådor. Detta med ett förödande resultat för nagellacket.
    Chelsea Red har jag för mig att jag tipsade och eller Rose om tidigare? Lovely!
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2011-11-24 20:53:46 följande:
    Chelsea Red har jag för mig att jag tipsade och eller Rose om tidigare? Lovely!
    Då vet du hur mina naglar ser ut i kväll. Hade du varit på rätt ställe hade de kunnat dras upp och ner för din rygg och armar....
    Naughty by nature
  • Yoyna
    Agridulce skrev 2011-11-24 20:58:38 följande:
    Då vet du hur mina naglar ser ut i kväll. Hade du varit på rätt ställe hade de kunnat dras upp och ner för din rygg och armar....
    ååhh... Det hade varit väääldigt skönt! Under tiden hade jag kunnat läsa vald litteratur från min telefon för dig.

Har du ett eller två lager lack?
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2011-11-24 21:06:00 följande:
    ååhh... Det hade varit väääldigt skönt! Under tiden hade jag kunnat läsa vald litteratur från min telefon för dig.
    Har du ett eller två lager lack?
    Ett underlack och sen det färgade av just den här sorten.

Om du hade läst från telefonen samtidigt hade du fått väldigt djupa spår i armarna.
    Naughty by nature
  • Aynrand

godkväll alla damer...gör ni nytta ikväll?

I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Aynrand

Jag har gjort nytta ikväll om ni vill veta...och på flera sätt{#emotions_dlg.djavulsk}

I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-11-24 21:47:58 följande:
    Jag har gjort nytta ikväll om ni vill veta...och på flera sätt{#emotions_dlg.djavulsk}

Haha...
    Och för det är jag tacksam. 
    Eau de Salope
Svar på tråden Trash-tråden