• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Bedhead
    MrsAssault skrev 2011-11-30 19:20:42 följande:
    Jag behöver tips på hur man kan få igång förlossningen förutom knulla, springa i trappor och dricka ricinolja.
    En fin tummregel är: Man föder inte barn förrän man är tillräckligt ful. Således, kan du fortfarande se dig själv i en spegel utan att skrika av skräck är det inte dags.
    It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • MrsAssault
    Bedhead skrev 2011-11-30 19:28:09 följande:
    En fin tummregel är: Man föder inte barn förrän man är tillräckligt ful. Således, kan du fortfarande se dig själv i en spegel utan att skrika av skräck är det inte dags.
    Vafan då kommer jag aldrig föda
  • Nice Girl Wrong Place
    Bedhead skrev 2011-11-30 19:28:09 följande:
    Haha...
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-11-30 19:20:42 följande:
    Jag behöver tips på hur man kan få igång förlossningen förutom knulla, springa i trappor och dricka ricinolja.
    Jag åkte buss genom London, det funkade.
    Eau de Salope
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-30 19:31:07 följande:
    Jag åkte buss genom London, det funkade.
    Jag är för gravid för att flyga, kanske kan smuggla med mig i en av pappas hästtransporter..
  • Yoyna

Avigast!!! Ber om ursäkt! Du är ingen tråddödare. jag har haft fullt upp med julpynt idag.

Haha, kan förstå ditt uttalande om att känna sig ful på slutet av graviditeten. Jag brukar säga att när man är så less att man skiter i att det kommer att göra ont och längtar efter smärtan, då börjar det bli dags!

• MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-11-30 19:42:08 följande:
    Avigast!!! Ber om ursäkt! Du är ingen tråddödare. jag har haft fullt upp med julpynt idag.

Haha, kan förstå ditt uttalande om att känna sig ful på slutet av graviditeten. Jag brukar säga att när man är så less att man skiter i att det kommer att göra ont och längtar efter smärtan, då börjar det bli dags!
    Så har jag känt i en månad typ...
  • Yoyna

Mrs: det finns inga tips tyvärr. Din kropp kommer att sätta igång det hela när det är dags och då kommer du ja bättre förutsättningar att orka om du tar det lugnt än om du försöker provocera fram något.

Det ena tips jag kan ge dig är att om du börjar få förvärkar kan du testa färdknäppen och låta din man komma i dig, gärna ett par gånger.

• Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-11-30 19:52:21 följande:
    Mrs: det finns inga tips tyvärr. Din kropp kommer att sätta igång det hela när det är dags och då kommer du ja bättre förutsättningar att orka om du tar det lugnt än om du försöker provocera fram något.

Det ena tips jag kan ge dig är att om du börjar få förvärkar kan du testa färdknäppen och låta din man komma i dig, gärna ett par gånger.

Mjukar inte sperma upp livmoderhalsen?

Eau de Salope
Svar på tråden Trash-tråden