• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-30 20:22:38 följande:
    Ja det är jag såklart.
    Och du skulle för övrigt älska att äta min mat ikväll. Jag menar mat, inte hål.  
    det tror jag säkert

ps: du är mkt snuskig
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Bedhead
    Aynrand skrev 2011-11-30 20:22:53 följande:
    hur har du gjort detta?

Med lite våld, tror jag.
    It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Aynrand
    Bedhead skrev 2011-11-30 20:35:16 följande:
    Med lite våld, tror jag.
    jaha...
  • Aynrand

Jag är kvällskåt

• MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-11-30 19:52:21 följande:
    Mrs: det finns inga tips tyvärr. Din kropp kommer att sätta igång det hela när det är dags och då kommer du ja bättre förutsättningar att orka om du tar det lugnt än om du försöker provocera fram något.

Det ena tips jag kan ge dig är att om du börjar få förvärkar kan du testa färdknäppen och låta din man komma i dig, gärna ett par gånger.

Jo det är väl så. Jag är bara trött på att vara så handikappad och ha halsbränna och ont i revbenen.
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-11-30 20:12:39 följande:
    NG: jo, sperma innehåller Prostaglandin som kan påverka livmoderhalsen och modermunnen. Men i sådan liten mängd att det krävs ett antal täta utlösningar för att fp effekt och om kroppen inte är redo händer inget alls.
    Gött, då drar jag på sexklubb och bli gangbangad
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-11-30 20:50:48 följande:
    Jag är kvällskåt
    Det har jag väldigt svårt att tro
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2011-11-30 20:50:48 följande:
    Jag är kvällskåt

Varsågod. Solig

(Jag skämmer väl inte bort Ayrand med alla dessa läckra bilder? Kanske ska begränsa till en bild om dagen istället.)

Svar på tråden Trash-tråden