• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    lille Birger skrev 2011-12-01 00:29:07 följande:
    Stackars människa. Då får ni ta väl hand om henne  (om hon behöver det alltså).
    Om jag har fattat det hela rätt så vill Rose gärna det, men det är tyvärr olagligt.
    The hard way is the right way.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-11-30 22:37:19 följande:
    Jag tänker skriva en lång inlägg i min tråd och skriva några rader om alla jag har kommit ikontakt med här på FL men min hjärna vill inte riktigt va till stor hjälp ikväll. Få göra det imorgon. Vill inte missa någon.

Gonatt {#emotions_dlg.flower}

Och hej Rose!

Jag vill att du ringer mig innan du drar, bara så du vet...
    {#emotions_dlg.flower}  
    Eau de Salope
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-30 19:08:09 följande:
    Sluta, det gjorde du inte alls.

Åsa, Aynrand känner du till, Yoyna och Och likaså, för att inte tala om Agridulce.
    MrsAssault har du säckert stött på i vår ständiga kamp för rättvisan och umm..Anton tittar in här ibland. Vem mer?
    Ah, BJ, en pojke som älskar stora tantrumpor i ansiktet.

Vem har jag glömt?     
    Hej.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
Svar på tråden Trash-tråden