• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2011-11-30 21:30:51 följande:
    hon ser glad ut...hon kollar över staketet...där bor hans granne som en en manisk onanist som runkar i sin trädgård......hon gillar det och hon är numera hans musa...
    Hon kan väl åtminstone respektera grannbarnen, kan man ju tycka. Skrikandes  Hade jag bott granne med henne hade jag gått in till henne och sagt att hon åtminstone får ta på sig ett nattlinne eller en tröja på överkroppen. (Eller så hade jag varit blyg och inte vågat säga något. Skäms)
  • och
    lille Birger skrev 2011-11-30 21:53:26 följande:
    Hon kan väl åtminstone respektera grannbarnen, kan man ju tycka. Skrikandes  Hade jag bott granne med henne hade jag gått in till henne och sagt att hon åtminstone får ta på sig ett nattlinne eller en tröja på överkroppen. (Eller så hade jag varit blyg och inte vågat säga något. Skäms)
    Säkert att du hade.
    The hard way is the right way.
  • I Blackrose I

Hej på er Solig

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-11-30 22:01:03 följande:
    Hej på er Solig

Hej!

Hur har du det? 
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-11-30 22:01:43 följande:
    Hej!
    Hur har du det? 
    Jodå, det är bra med mig. Fullt upp här hemma med allt som ska göras. Jag som trodde jag inte hade så mycket att packa är uppe i tredje resväskan Förvånad. Sen ska alla bjuda och träffa oss vilket har tagit på krafterna. Häxan gör sitt bästa att ge sin son dålig samvete. Nu senast spelade hon sjuk och åkte in till sjukhuset...Om man ändå kunde komma undan med mord så...
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-11-30 22:05:01 följande:
    Jodå, det är bra med mig. Fullt upp här hemma med allt som ska göras. Jag som trodde jag inte hade så mycket att packa är uppe i tredje resväskan Förvånad. Sen ska alla bjuda och träffa oss vilket har tagit på krafterna. Häxan gör sitt bästa att ge sin son dålig samvete. Nu senast spelade hon sjuk och åkte in till sjukhuset...Om man ändå kunde komma undan med mord så...
    Men tänk vad skönt, om en dryg vecka sitter du på ett plan och kommer inte behöva träffa henne särskilt många ggr mer alls. Solig

Förstår att du är trött dock. Du kommer nog somna på planet direkt när det lyfter när jag tänker efter.  
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-11-30 22:11:14 följande:
    Men tänk vad skönt, om en dryg vecka sitter du på ett plan och kommer inte behöva träffa henne särskilt många ggr mer alls. Solig

Förstår att du är trött dock. Du kommer nog somna på planet direkt när det lyfter när jag tänker efter.  
    Dessvärre har hon också greencard. Grrrr men hon lär inte flytta till Usa. Hon har ingen hon kan skryta om allt därborta. Alla hon känner bor här men men man vet aldrig.

Ja, det lär jag nog göra. Känner att hela kroppen är överkörd av en lastbil.
  • lille Birger
    I Blackrose I skrev 2011-11-30 22:05:01 följande:
    Häxan gör sitt bästa att ge sin son dålig samvete. Nu senast spelade hon sjuk och åkte in till sjukhuset...Om man ändå kunde komma undan med mord så...
    Är din svärmor bortskämd?
  • I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-11-30 22:30:11 följande:
    Är din svärmor bortskämd?
    Nej, hon lider bara av grov "utvecklingstörning".
  • I Blackrose I

Jag tänker skriva en lång inlägg i min tråd och skriva några rader om alla jag har kommit ikontakt med här på FL men min hjärna vill inte riktigt va till stor hjälp ikväll. Få göra det imorgon. Vill inte missa någon.

Gonatt {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Trash-tråden