• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    och skrev 2011-11-30 21:56:55 följande:
    Säkert att du hade.
    Stödjer du att hon går omkring halvnaken inför barnen som leker på tomten intill?
  • och
    lille Birger skrev 2011-11-30 22:42:57 följande:
    Stödjer du att hon går omkring halvnaken inför barnen som leker på tomten intill?
    Barnen ser henne inte som ett sexobjekt. De skulle antagligen bara fnissa åt hennes stora rumpa.

Så för att summera skulle hon glädja både barnen och barnens pappa, fast på olika sätt. 
    The hard way is the right way.
  • lille Birger
    och skrev 2011-11-30 22:47:51 följande:
    Barnen ser henne inte som ett sexobjekt. De skulle antagligen bara fnissa åt hennes stora rumpa.

Så för att summera skulle hon glädja både barnen och barnens pappa, fast på olika sätt. 
    Vad klokt av dig. Jag hade inte alls tänkt i de banorna.
  • och
    lille Birger skrev 2011-11-30 23:19:59 följande:
    Vad klokt av dig. Jag hade inte alls tänkt i de banorna.
    Om du verkligen vill göra en god insats kan du skriva ut några av bilderna du har postat i den här tråden och stanna till vid alla förskolor i närheten och visa bilderna för barnen där.

De skulle skratta tills de kissade på sig, och det kan ju aldrig vara fel att sprida glädje. Solig 
  • Agridulce

Hello! Lagom okoncentrerad efter en kväll med kundvård och en itsy bitsy del av slampighet.

• lille Birger
    och skrev 2011-11-30 23:35:37 följande:
    Om du verkligen vill göra en god insats kan du skriva ut några av bilderna du har postat i den här tråden och stanna till vid alla förskolor i närheten och visa bilderna för barnen där.

De skulle skratta tills de kissade på sig, och det kan ju aldrig vara fel att sprida glädje. Solig 
    Hehe, ja.  Om jag skriver ut din presentationsbild kanske de små barnen blir hungriga. Drömmer
  • och
    Agridulce skrev 2011-11-30 23:43:00 följande:
    Hello! Lagom okoncentrerad efter en kväll med kundvård och en itsy bitsy del av slampighet.
    Hej Solig

Några smaskiga detaljer? 
  • lille Birger
    I Blackrose I skrev 2011-11-30 22:31:29 följande:
    Nej, hon lider bara av grov "utvecklingstörning".
    Stackars människa. Då får ni ta väl hand om henne  (om hon behöver det alltså).
Svar på tråden Trash-tråden