• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place

Anton, my dear.

"Och" postade en bild på en rosa stridsvagn, har haft en bild på boobies uppe hur länge som helst OCH vi diskuterade din ansiktskräm. 
    Hon saknar dig.
    Varför gör du såhär mot henne? Har du någon annan?  

Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-12-01 08:43:46 följande:
    Hej.

Notera gärna att jag nästan kallade din "Umm Anton"
    Nytt nick när du hänger i religionsforumet? 
    Eau de Salope
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-01 08:56:19 följande:
    Anton, my dear.

"Och" postade en bild på en rosa stridsvagn, har haft en bild på boobies uppe hur länge som helst OCH vi diskuterade din ansiktskräm. 
    Hon saknar dig.
    Varför gör du såhär mot henne? Har du någon annan?  
    Inte.

Jag saknar henne med. Mycket.

Är det hennes egna ???

Rosa Tanks ???  Ouch............................!

Jag har faktiskt saknat dig åsså.  
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-01 08:57:11 följande:
    Notera gärna att jag nästan kallade din "Umm Anton"
    Nytt nick när du hänger i religionsforumet? 
    Nää, har inte varit verksam på ett tag. Time out. Eller nåt. Inget nytt nick iaf. Lovar.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-12-01 08:59:54 följande:
    Inte.

Jag saknar henne med. Mycket.

Är det hennes egna ???

Rosa Tanks ???  Ouch............................!

Jag har faktiskt saknat dig åsså.  
    Ja, du måste ta hand om henne.

Tack Anton. {#emotions_dlg.flower}  
    Eau de Salope
  • lille Birger

Kan det vara en bra idé att skriva en novell om en dagmamma som en dag får för sig att leva ut sin flickdröm; att sitta på ungarnas ansikten?

• Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-11-30 22:05:01 följande:
    Jodå, det är bra med mig. Fullt upp här hemma med allt som ska göras. Jag som trodde jag inte hade så mycket att packa är uppe i tredje resväskan Förvånad. Sen ska alla bjuda och träffa oss vilket har tagit på krafterna. Häxan gör sitt bästa att ge sin son dålig samvete. Nu senast spelade hon sjuk och åkte in till sjukhuset...Om man ändå kunde komma undan med mord så...
    Snart slipper du henne...skicka några kåta otvättade talibaner till henne.....de kan lära henne lite ödmjukhet
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2011-12-01 09:49:02 följande:
    Kan det vara en bra idé att skriva en novell om en dagmamma som en dag får för sig att leva ut sin flickdröm; att sitta på ungarnas ansikten?
    Den får du publicera i Japan...där blir du stor tror jag!

se till att inte överlämna en kladdig utskrift bara
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
Svar på tråden Trash-tråden