Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

porrdiskussionerna ger mig klåda. Någon som läser diskussionen jag är aktiv i?

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-11-14 12:22:05 följande:
    Hey baby!
    Förvirrad och ångestladdad som vanligt...   Obestämd
    Hehe, så du var på Kvarnen? Du kunde ju hört av dig, det var ett tag sen jag var där men det brukar vara kul!     
    *Kram*

Ja, det var första gången jag var där men kommer definitivt att gå dit fler gånger. Jag får en stor smile över hela ansiktet när jag tänker på i lördags. {#emotions_dlg.djavulsk}Drömmer
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-14 12:23:31 följande:
    Nja?
    Motivationen är en helt annan från åtminstone en av parterna. 
    Kanske men är man singel och bara vill ha lite skoj direkt efter jobbet så why not? Man betalar och får det man vill ha och behöver för stunden. 
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-11-14 12:26:16 följande:
    Hehe.. Kan tro det... Cool 
    Till och med garderobskillarna var heta.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-14 12:29:49 följande:
    Jag resonerar utifrån den som säljer tjänstens perspektiv.
    Hennes bekymmer. Jag förutsätter att hon gör det frivilligt.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-11-14 12:30:44 följande:
    Hahaha... Ja du, det finns kvällar när man är mindre kräsen än andra..
    Men seriöst. Det var en som jag tror var jugge. Han hade juggebrytning. Så där lagom stor även om det luktade anabola över hela honom men han hade en snygg kropp och såg faktiskt bra ut. Jag slapp betala garderobsavgiften och jag gav honom en puss på kinden. Han höll på att ramla baklänges. Jag skrattade så jag dog.
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-11-14 13:40:55 följande:
    Nä men det är jävligt B med happy ending, okej om man köper en hora helt och hållet och knullar henne. Men vafan betala 800 spänn för en avrunkning känns lite trist
    Ser att du har koll på priserna.
    Han är nöjd och det är allt som räknas för mig. Jag förutsätter att hon gör det frivilligt och då tänker jag inte ha några moralåsikter om saken.
    Vill han ha känslor så fixar han en flickvän men ibland är det bara det sexuella frustrationen som vill bli tillfredställd och då vad är problemet om man kan köpa till sig det?
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-11-14 13:47:16 följande:
    Hade varit roligt satt se dig där tror jag!  
    Hahaha... Ja du, de vakterna har varit med om värre kan jag säga...
    Det tror jag säkert att dom har men han var inte alls beredd på att få en puss på kinden av mig och blev helt paff.

Ja, det stället kommer jag rekommendera.
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-11-14 14:18:34 följande:
    jag delar nog inte den åsikt
    Jag vet. Det är okej. Solig
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-11-14 14:55:22 följande:
    Nä om man är för snygg och bra så kommer tjejerna bli kära och om man är ful så får man ju inget
    Haha, du är för grym Mrs.
Svar på tråden Trash-tråden