Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Ernst Hugo skrev 2011-11-07 18:56:45 följande:
    Ganska intressant att det numera finns en debatt på landets finare kultursidor kring om Hergé och om han var rasist eller bara opportunist.
    Äh, ja han var rasist, jag är nazist och Walt disney hade förnedrande kvinnosyn. Gud så trött jag är på dessa diskussioner.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I

Men gud så ni skriver. Ska läsa ikapp.

• I Blackrose I
    Ernst Hugo skrev 2011-11-07 19:03:12 följande:
    Åhh fan, det visste jag inte Rosen att du var nazist. Kan iofs tänka mig att du gör dig bra i ridbyxor o höga stövlar Solig
    Hehe, ja jag gillar tights och höga stövlar. Mycket fint.
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-11-07 19:32:00 följande:
    Den filmen heter Annie, rödhårig flicka...

" target="_blank">

tomorrow tomorrow i love yoy tomorrow your only a day from here!
    Jag älskar Annie, den hade jag velat se idag!!!!!!! Tror jag kunde varenda sång utantill
    Det enda roliga som fanns när jag var liten var TV:n där  samlades runt hela familjen. Jag har nog sett varenda familjefilm som finns och blandat ihop alla.

Någon annan som brukade se Falcon Crest, Dallas, Dynastin, Beverly Hills, Melrose Place. Modell Inc, A-team, lilla huset på prärien, high chaparall, par i hjärter, helikopterfilmen som jag nu har glömt namnet på han som brukade gömma helikoptern i en grotta, Oliwer twist och många fler.

Vi fick inte gå ut när vi var små men det kanske ni redan har listat ut.

Sen fick vi den första nintendot som kom ut NEC(?) och då satt jag och lilla syster fastklistrade framför tv:n.
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-11-07 19:34:34 följande:
    Nej jag håller med dig. Men jag vet inte om jag tycker He-man eller turtels hade så mkt till budskap heller Mer än att de är ok att vara olika och även om man är olika så skall och bör man klubba ihjäl varandra ändå
    Fast jag älskar turtels ändå och är så nöjd över påslakanet med dom jag hittade förra veckan

Turtles älskade jag också. Jag blev överlycklig när jag fick spelet till julklapp.

• I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-11-07 19:40:37 följande:
    Haricoverts kanske du menar, gröna bönstänger brukar finnas i  wookgrönsaker?

Resten lät jätte gott. Här har jag gjort köttfärssås och spagetti, skall snart steka köttbullar
    Ja, så hette det. Tack.

Ja, det var jättegod. Ska öppna en fil i bildgalleriet och lägga upp bilderna på maten jag har gjort hittils.
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-11-07 21:09:36 följande:

Mindre surig?
    Han får dra ner mig precis när han vill.
  • I Blackrose I

Nu tror jag att jag slog häckis i spammandet. Tungan ute

• I Blackrose I

• I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-11-08 10:49:31 följande:
    Men vad är det för snorungar ni lägger upp bilder på. Gillar ni inga riktiga karlar som kommit ur tonåren åtminstone?
    Den första är en kopia av maken förutom att B har ljusa ögon och du han är närmare 40 så han är en man och inte en snorunge.
    Jag gillar inte grova, deformerade ansikten. Det ska vara snyggt att titta på.
Svar på tråden Trash-tråden