Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Aynrand skrev 2011-11-14 15:09:56 följande:
    Det bästa är att låta frustrerade fruar erbjuda sina tjänster gratis till frustrerade män och vice versa typ.....
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-11-14 15:15:59 följande:
    Jag får mkt snuskiga tankar av det skall ni veta..................
    Jag är van att handskas med katoliker så va inte orolig. Tungan ute

(Sorry NG. Jag ska hålla mig i skinnet. Lovar. )
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-14 17:43:39 följande:
    Men Aynrand!!!

Sitter du och postar snuskiga meddelanden i tråden medan du pratar i telefon med moi!?
    Jag är chockad.  
    Såja, lugn.

Ge varandra en puss och kramas.
  • I Blackrose I

Jag vill ha en puss.

• I Blackrose I

Gokväll

Haft en låååååång dag. Gav någon mig puss imorse? Skulle behöva en nu också.

Orkar inte med invandrartjafset. Ska bli så skönt att slippa den diskussionen om nån vecka. VARFÖR är det så förbannad svårt för vissa svenskar att skilja på invandrargrupper och inte bunta ihop ALLA som en ihoprullad homogen deg???!!! Ja, jag är sur, tjurig, ledsen, förbannad, arg och helt slut...

• I Blackrose I

Angående Din mamma, knulla din mamma så måste ni bara se denna.

">

• I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-11-16 11:51:48 följande:
    Är det avtändande med killar som bär bh?
    Jag vill ha mina kläder ifred.
  • I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-11-16 11:56:33 följande:
    Okej, men om han köper sig en egen? Hur skulle du reagera om det en dag, när han tog av sig tröjan, visade sig att han hade en bh på sig?
    Boka tid hos en hjärnskrynklare.
  • I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-11-16 14:15:51 följande:
    Ok, så du skulle alltså inte uppskatta det?
    Uppskatta och uppskatta. Han är så manlig som det bara går så skulle han helt plötsligt börja ta på sig BH så har något gått snett. Samma sak om jag skulle börja odla skog mellan benen, låta håret under armarna växa, börja ta på mig mjukisbyxor när jag ska gå ut eller annat som jag inte inormal läge gör.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-11-16 16:27:20 följande:
    Dålig dag?
    Alltså ni verkar tolka det jag skrev fel. Jag menade inte att BJ skulle boka tid hos en hjärnskrynklare utan jag svarade på hans fråga om vad jag skulle göra om B skulle börja använda BH. Har glömt ett R. Det skulle nog stå Bokar istället för Boka.
Svar på tråden Trash-tråden