Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Det var förresten nära att jag vann en sketafull kassa med Astrid Lindgrenböcker idag. Rätt svar var Birk - från Ronjarövardotter - jag gissade på Barack Obama. Inte långt ifrån, således. Men Fru Forumvärden kommer troligen ge mig ett trösrpris i form av 36 månaders fullständig immunitet mot alla förekommande typer av avstängningar samt diverse raderingar.

Eftersom min gissning var såpass intelligent. 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-05-08 16:11:44 följande:
    Frågan är om det är du el huvudet som skulle distrahera dem mest? Man kanske borde ta med dig när jag har en tung förhandling. I alla fall om det är kunden du distraherar.

I övrigt hade jag faktiskt en dylik accessoar en gång i tiden. En mycket stilig hockeyspelare på 23 år som var min assistent. Otroligt trevlig att ha med sig på långtråkiga möten.
    Jag vet hur jag kan vara dig behjälplig så mötena tar exakt den inriktning som du önskar...

För som du garanterat känner till, min kära Agri, är det inte skadan du tillfogar som skrämmer mest, utan hotet om densamma, och eftersom jag vet att du sväljer och tar den i tvåan kan vi säkert komma överens om ett vettigt byte här.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Annelie, den underbara skrev 2012-05-08 18:17:22 följande:
    Hej älskling!

Här kommer dagens musiklänk:
    ">

" target="_blank">

Tacka vet jag Eddie Meduza, han skriver (skrev) texter som sa nåt istället för den här jävla dyngan.

Fast jag älskar dig ändå, gumman, det vet du........Hjärta 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-05-08 21:44:42 följande:
    Äsch.

">

" target="_blank">

Den här låten har funnits på alla mina spellistor de senaste...många åren. 
    Jag börjar med att säga förlåt. För säkerhets skull !!!

Men det här var nåt av det sämsta jävla mög som postats i ett forum. Snälla Maria.......
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-05-08 21:50:52 följande:
    Ja alltså jag förväntar mig inte att människor utan samma känsla för musik som moi, ska uppskatta det.
    Min musiksmak är förfinad och under många år utvecklad till perfektion förstår du.

">

" target="_blank">

Annars är detta snäppet bättre. 
    Mmmmm.......ja, den här  var ju..............br...............den var verkligen jätteb..............den var jävligt b...bbbr........det var en kvinna som sjöng i alle fall, så långt kan jag sträcka mig. Be mig inte utveckla ytterligare.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-05-08 22:01:19 följande:
    Haha ja den där har jag hört många gånger utan att veta vad det var för låt...
    Jag vet inte heller vad det är för låt. Frågan är om jag vill veta det !!!
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-05-08 22:02:44 följande:
    Du har dålig smak.
    Ååh ja, min kära, nu skall vi inte va sånna........
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-05-08 22:27:24 följande:
    Du är som en liten mygga som kommer och surrar i örat när man tror allt är lugnt.

Jag omformulerar mig.

Anton; Du har dålig musiksmak.   
    Bara för att jag har en avvikande uppfattning vad gäller fröken Scott's storhet ???
  • Anton Chigurh
    Annelie skrev 2012-05-08 22:25:32 följande:
    Tycker du?
    Visst är jag snäll ???
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-05-08 22:27:24 följande:
    Du är som en liten mygga som kommer och surrar i örat när man tror allt är lugnt.

Jag omformulerar mig.

Anton; Du har dålig musiksmak.   
    Just nu är det denna som rullar.

">

Svar på tråden Trash-tråden