Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Annelie skrev 2012-05-08 23:58:48 följande:
    1. Du har väldigt fin fysik.

2. Om jag inte var rädd om mitt eget välbefinnande hade jag kunnat lägga bildbevis här.
    1. Tack älskling, och ja, - 2 -  vi vet var vi har varann, du och jag, en av många Hjärta anledningar till att jag älskar dig. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Driftwood skrev 2012-05-08 23:59:00 följande:
    Ok, det är ju inte alltid man har en buddy att stödja pickadollen på

Kreativt, onekligen, men skall du nedlägga mjuka, och därmed förmodligen en aning rörliga, mål på 2700 yards är det inte å rekommendera. Behövs inte många hundradelar förrän det går åt helvete. Räcker nog med ett par. Skulle jag tro.... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh

Originell, mycket originell, har nog aldrig sett den typen av garderob tidigare. Är det möjligen IKEA ???
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-05-09 21:49:33 följande:
    Oj, det kan inte lille Birger svara på.. Rynkar på näsan

På bilden ser det ut som man väldigt lätt skulle kunna vika upp hennes klänning över midjan. Drömmer
    Kallar du den svarta haklappen hon täckt röven med för klänning ???
  • Anton Chigurh
    Maria, MARIA !!!

Jag tog mig igenom La Haine igår kväll och det kommer en recension så småningom. Du kommer inte gilla den recensionen. Men den kommer. 

Jag tittade i ett  helt jävla svep. Borde va värt en tapperhetsmedalj bara det.

Ha en underbar dag, min kära MariaSolig
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-05-10 09:47:42 följande:
    Dessutom är den flerfaldigt prisbeönad och har skapat stor uppståndelse, hur kan du inte tycka att den är vacker?

Jag är för övrigt på skitdåligt humör så jag borde nog se "din" film och skriva en dräpande recension om töntiga vapen.

Död  
    Ååh ja, nu skall vi inte va sånna, min kära Maria, jag kommer helt enkelt säga min ärliga mening, och inget annat, och du skall tamejfan göra likadant när du recenserar mina filmer. Det skall inte va nån typ an hämnd här.

Bara så du vet !!!
  • Anton Chigurh

Sen betackar jag mig för övrigt vad gäller din hjälp angående mina recensioner.

Men det var vänligt av dig. Min kära. Hjärta 

• Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-05-10 10:31:46 följande:
    Jag har eh införskattat  filmen, men inte sett den ännu. Fast jag tror jag har sett den. Eller så finns det någon annan fransk film som liknar den.
    Mmm, har du handlat på CDON, som mig då, och fått en kopia av mitt ex, PM, så får du se fram emot en något begagnad sak. Synken bild/ljud ligger 5 sek fel i början och ökar successivt så den ligger 10 sek fel i slutet.

Men jag fattar nära på noll franska, så det störde inte sådär jättemycket.

"Voulez-vous coucher avec moi ce soir". Det är ungefär mitt franska ordförråd. Fast det räcker jävligt långt.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-05-10 19:12:45 följande:
    Säg defonce moi le cul Anton.
    "Men jag fattar nära på noll franska"

Här har jag citerat mig själv. Inget jag gör sådär jätteofta, men här känns det befogat....
  • Anton Chigurh

Sen är jag förövrigt inte den förlåtande typen....

Svar på tråden Trash-tråden