Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-05-08 22:33:10 följande:
    Ja?

Eftersom jag älskar henne, innerligt, så är min personliga åsikt att den som inte gör det har dålig smak.

Om du har en vacker kvinna med attribut som du finner helt fantastiska och jag kallar henne ful, skulle väl du tycka att jag hade dålig smak?   
    Nä, inte alls, däremot skulle jag skulle kväva dig sakta....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-05-08 22:34:54 följande:

">

" target="_blank">

Jag gillar Ricky, och din länk är helt okay, men denna nedan är riktigt jävla bra.

">

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Driftwood skrev 2012-05-08 22:41:08 följande:
    Den måste vara inne på tredje månaden nu
    Räcker nog inte, fast jag värvar med detta :

">

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-05-08 22:42:27 följande:
    Hallå, läser du vad jag läser?
    Anton vill kväva mig. Långsamt.
    Otrohet?  
    Jag vill inte göra det, men det kan bli kontentan av ditt agerande, min kära Maria. Fast du skulle aldrig tala nedsättande om min Annelie. Eller ???
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-05-08 22:54:18 följande:
    Det var ett hypotetiskt exempel.
    Vi kan byta ut den fula kvinnan mot en ful bil.

Annelie är mycket snygg.   
    Jag vet. Hon är nåt av det vackraste Gud skapat.
  • Anton Chigurh
    Driftwood skrev 2012-05-08 23:34:59 följande:
    Lägger till i listan "famous last words"
    Ha inte för brått, DW, Annelie har livvakt av Blackwaterklass.....
  • Anton Chigurh
    Annelie skrev 2012-05-08 23:43:48 följande:
    Tack. Även om jag inte riktigt vet vad det innebär.

Sannolikt kan man dock inte orsaka någon så stor skada när man själv är tvungen att stödja sig på en rullator. 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-05-08 23:46:35 följande:
    Jag menade såklart inte dig.
    Jag fattade precis vad du mente.....
  • Anton Chigurh
    Driftwood skrev 2012-05-08 23:50:24 följande:
    Vem mer är det som behöver rollator här?
    Annelie har sett min fysik. Hon vet att rollator inte är att betrakta som ett nödvändigt attribut i min arsenal.
Svar på tråden Trash-tråden