• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Smecker
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-02 08:49:03 följande:
    Kommer navelfluff från brösthår!?
    Sanning med modifikation. Har man en större mängd brösthår så kan det vara av karaktären som även växer nedanför bröstet och ovanför könsorganet. Det är när man inte är helt slät runt naveln som det bildas "navelfluff".
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    I Blackrose I skrev 2011-12-02 08:49:12 följande:
    Äh, NG är snäll men försök att inte reta upp flickorna itråden. Vi vet ju att du kan vara snäll.
    NG? Snäll?! Jag som trodde det här var en rolig tråd.. fan Tungan ute Kan kan jag, but where's the fun in that?
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-12-02 08:49:12 följande:
    Äh, NG är snäll men försök att inte reta upp flickorna itråden. Vi vet ju att du kan vara snäll.

Inget kan reta upp mig så länge vi håller oss borta från frågor där jag har rätt och andra har fel.
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Smecker skrev 2011-12-02 08:51:54 följande:
    Sanning med modifikation. Har man en större mängd brösthår så kan det vara av karaktären som även växer nedanför bröstet och ovanför könsorganet. Det är när man inte är helt slät runt naveln som det bildas "navelfluff".

Vadå bildas?
    Navefluff är väl fibrer från kläder som skarapts bort av håret på magen (sa google)? 
    Eau de Salope
  • Smecker
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-02 08:48:07 följande:
    Hahaha...!
    Jag gillar att luddet är i olika färger. 
    Igår hade jag rött ludd
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-12-02 08:54:39 följande:
    NG... Fin flicka? Men självklart! cunt me in!
    Hahahahahahahhaha du sa CUNT!

Freudianskt så det skriker om det. 
    Eau de Salope
  • Yoyna

boo: självklart kan du ha vad du vill som stoppning i kudden. Men alla fina flickor och prinsessor som huserar här vill förstås hellre bita i finaste ejderdun än i navelludd...

• Smecker
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-02 08:55:52 följande:
    Vadå bildas?
    Navefluff är väl fibrer från kläder som skarapts bort av håret på magen (sa google)? 
    Ja, har man inte hår däromkring så får man inte navelfluff. "Bildas" läser du för bokstavligt.
  • Yoyna

NG, det var förstås en medveten slip! jag är väldigt kall och beräknande på det viset...

Svar på tråden Trash-tråden