• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-12-02 09:09:32 följande:
    boo, du borde kanske vidga dina vyer...? Fina flickor har en ytterligare dimension som de flesta vanliga flickor saknar

Btw, har du hört/sett komikern Bo Burnham? Han sjunger en låt som går typ "i'm Bo ya". Ditt alias?
    En tumme upp Yoyna.
    Eau de Salope
  • Yoyna

Gillar bilden boo (det ser dock inte ut som att han behöver lägga nått extra i hennes drink för få utnyttja henne)

• Yoyna

Tummar upp is the thing of the day!

Det är freeedag! *tummen upp*

(NG, skulle kunna fota å skicka ett riktigt töntigt mms till dig när jag gör tummen upp! )

• Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-12-02 09:14:04 följande:
    Tummar upp is the thing of the day!

Det är freeedag! *tummen upp*

(NG, skulle kunna fota å skicka ett riktigt töntigt mms till dig när jag gör tummen upp! )

Alla mms från dig till moi är hjärtligt välkomna.

Jag saknar fransosen  
    Eau de Salope
  • Smecker
    boo, du borde kanske vidga dina vyer...? Fina flickor har en ytterligare dimension som de flesta vanliga flickor saknar
    I've been around, jag har vidgat mina vyer, så jag vet vad som funkar för mig. Fina flickor tråkar ut mig, slampor som låstas vara fina flickor får mig mest att himla med ögonen, fina flickor som låtsas vara slampor - I won't even go there..
    Btw, har du hört/sett komikern Bo Burnham? Han sjunger en låt som går typ "i'm Bo ya". Ditt alias?
    I'm Bo yo menar du. Nej.

booyah

1 - An exclamation of joy. 
    2 - A mocking or arrogant exclamation used to taunt a loser one has just beaten. 

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Nice Girl Wrong Place
    Smecker skrev 2011-12-02 09:19:00 följande:
    I've been around, jag har vidgat mina vyer, så jag vet vad som funkar för mig. Fina flickor tråkar ut mig, slampor som låstas vara fina flickor får mig mest att himla med ögonen, fina flickor som låtsas vara slampor - I won't even go there..
    I'm Bo yo menar du. Nej.

booyah

1 - An exclamation of joy. 
    2 - A mocking or arrogant exclamation used to taunt a loser one has just beaten. 

Men du har ju totalt missat den bästa typen av kvinna.
    Den riktiga slynan som bor i den respektabla kvinnan, där de tillsammans dansar fram i livet på höga klackar. 
    Eau de Salope
  • Smecker
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-02 09:22:16 följande:
    Men du har ju totalt missat den bästa typen av kvinna.
    Den riktiga slynan som bor i den respektabla kvinnan, där de tillsammans dansar fram i livet på höga klackar. 
    I beg to differ. Absolut, såna kvinnor är helt underbara, men med/för någon annan.Tycker inte ens höga klackar är snyggt.
  • Nice Girl Wrong Place
    Smecker skrev 2011-12-02 09:26:12 följande:
    I beg to differ. Absolut, såna kvinnor är helt underbara, men med/för någon annan.Tycker inte ens höga klackar är snyggt.

Är du en barfota gillare?

Eau de Salope
  • Smecker
    Yoyna skrev 2011-12-02 09:11:53 följande:
    Gillar bilden boo (det ser dock inte ut som att han behöver lägga nått extra i hennes drink för få utnyttja henne)
    Gillar du den så kommer du gilla den här

Svar på tråden Trash-tråden