• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-02 10:20:08 följande:
    vilken snygg bild

Jag har hittat många snygga bilder denna morgon ska du veta...
    Eau de Salope
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-02 10:02:44 följande:
    Finns inget "in disguise" över det.
    Du missuppfattar.
    Det är det mångfacetterade du missar. Kontraster och nyanser.  
    Skönhet ligger ofta i nyanser och brytningar. Det gäller både i design, konst, musik och givetvis även kvinnor . Den lilla "knorren" som gör något intressant. Det som man inte ser direkt vid första blicken utan man upptäcker när man tittar närmare. En spricka i fasaden. Ett skälmskt leende eller subtil kommentar från någon som verkar väldigt pryd och ordentlig, "hidden in plain sight". Fungerar tvärtom med.

Fan vad pretto det där lät dock
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2011-12-02 10:24:54 följande:
    Skönhet ligger ofta i nyanser och brytningar. Det gäller både i design, konst, musik och givetvis även kvinnor . Den lilla "knorren" som gör något intressant. Det som man inte ser direkt vid första blicken utan man upptäcker när man tittar närmare. En spricka i fasaden. Ett skälmskt leende eller subtil kommentar från någon som verkar väldigt pryd och ordentlig, "hidden in plain sight". Fungerar tvärtom med.

Pretto i all ära, men gud vad jag håller med.
    Bra talat. 
    Eau de Salope
  • Aynrand
    Smecker skrev 2011-12-02 09:43:35 följande:
    Nej, ingen fot-fetisch. Tycker bara inte högklackat ser vare sig snyggt eller praktiskt ut. Föredrar sportiga kängor och jeans på tjejer. Såna här är snygga i vinter (enligt mig):

nej men skit vilka fula skor, här har vi fått en ny typ av fetischist i tråden.
    Fetisch för fula skor!
    BJ har du möjligtvis bilder med storrumpade brudar i fula  vinterstövlar?
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Smecker
    Aynrand skrev 2011-12-02 10:29:04 följande:
    nej men skit vilka fula skor, här har vi fått en ny typ av fetischist i tråden.
    Fetisch för fula skor!
    BJ har du möjligtvis bilder med storrumpade brudar i fula  vinterstövlar?
    Jag är otroligt glad att du tycker så. Vem skulle annars ta de där som trippar fram i fula högklackade skor Flört
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-02 10:26:57 följande:
    Pretto i all ära, men gud vad jag håller med.
    Bra talat. 
    jag tycker det var bra talat med!
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2011-12-02 10:24:54 följande:

en stor knorr är också intressant eller hur NG?
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-02 10:34:48 följande:
    en stor knorr är också intressant eller hur NG?
    Haha...alltså associationen blir så fel haha...
    Eau de Salope
Svar på tråden Trash-tråden