• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Smecker
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-02 10:02:44 följande:
    Finns inget "in disguise" över det.
    Du missuppfattar.
    Det är det mångfacetterade du missar. Kontraster och nyanser.  
    Jag vet precis vad du menar, och jag är totalt ointresserad av så "komplicerade" människor. Kul att leka med, men inte mycket mer än så.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Nice Girl Wrong Place
    Smecker skrev 2011-12-02 10:05:49 följande:
    Jag vet precis vad du menar, och jag är totalt ointresserad av så "komplicerade" människor. Kul att leka med, men inte mycket mer än så.
    Nej jag tror inte alls du förstår. Finns inget komplicerat över det. Inte ens inom citationstecken. Du tror du vet precis vad jag menar. Men ditt "in disguise" avslöjar att du inte gör det.
    Eau de Salope
  • PrimitivMan
    Smecker skrev 2011-12-02 10:01:14 följande:
    Du skulle bara se vad ett par Birkenstock gör med mig..

Eller inte förresten Kräks 
    du skulle se vad högklackat gör med mig. Om jag bara hade lyckats hitta ett par i storlek 45
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-01 22:52:49 följande:
    Haha...

Hej du underbara man.
    Lyssna på Raheem Devaughn ok? Den låten jag skickade.  
    hej underbara du...!!!!!!
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Smecker
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-02 10:07:42 följande:
    Nej jag tror inte alls du förstår. Finns inget komplicerat över det. Inte ens inom citationstecken. Du tror du vet precis vad jag menar. Men ditt "in disguise" avslöjar att du inte gör det.
    Problemet är inte att vi inte förstår, problemet är mest att vi pratar om varandra eftersom vi använder samma uttryck men med olika betydelser. Börja med att försöka lita på att jag vet precis vad du pratar om, jag har trots allt varit med ett tag och inte befunnit mig i ett bekvämlighets-förhållande-koma större delen av mitt liv.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2011-12-02 01:33:53 följande:
    Precis. Och kanske reta en smula......
    jaha akta dig så du inte råkar för trashigt affärsfolk som tilldelar dig en ny arbetsuppgift under bordet
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-02 08:04:45 följande:

vilken snygg bild
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-12-02 08:41:22 följande:
    Det är okej med mig. Jag försöker hålla mig på fötter genom att rensa hjärnan varje kväll annars kommer jag kollapsa. Har börjat meditera för fullt och det hjälper mycket.
    Ja, 6dagar kvar. Helt sjukt. känns som om det var igår jag skrev här på FL att vi har bestämt oss för att flytta. Tiden går så fort och det har jag förstått alltmer nu på sistone. Gäller att ta vara på varje sekund av den. Tack för att du frågar.
    Hej Rose,
    se till att hälsa på oss här när du flyttat!
    KRAM!!
  • Nice Girl Wrong Place
    Smecker skrev 2011-12-02 10:18:42 följande:
    Problemet är inte att vi inte förstår, problemet är mest att vi pratar om varandra eftersom vi använder samma uttryck men med olika betydelser. Börja med att försöka lita på att jag vet precis vad du pratar om, jag har trots allt varit med ett tag och inte befunnit mig i ett bekvämlighets-förhållande-koma större delen av mitt liv.
    In disguise kan väl inte betyda så många fler saker?
    Inte komplicerat heller.

Må så vara att vi inte gillar samma saker, men utifrån vad du skriver, känns det som vi talar om två helt olika saker och jag (och du) kan omöjligt veta om vi faktiskt pratar om samma sak, men jag betvivlar det fortfarande. Faktiskt.

Eftersom jag är så underbart ödmjuk, reseverar jag mig för feltolkningar från min sida.    
    Eau de Salope
Svar på tråden Trash-tråden