• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Smecker
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-02 09:36:10 följande:
    Är du en barfota gillare?
    Nej, ingen fot-fetisch. Tycker bara inte högklackat ser vare sig snyggt eller praktiskt ut. Föredrar sportiga kängor och jeans på tjejer. Såna här är snygga i vinter (enligt mig):

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Nice Girl Wrong Place
    Smecker skrev 2011-12-02 09:43:35 följande:
    Nej, ingen fot-fetisch. Tycker bara inte högklackat ser vare sig snyggt eller praktiskt ut. Föredrar sportiga kängor och jeans på tjejer. Såna här är snygga i vinter (enligt mig):

Ok. Smaken är som baken...Glad
    Eau de Salope
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2011-12-02 09:11:53 följande:
    Gillar bilden boo (det ser dock inte ut som att han behöver lägga nått extra i hennes drink för få utnyttja henne)
    Hmm jag undrar hur du lyckades tolka bilden till det. Den där bilden är ju som ett rorschach test, man lägger in sina egna undermedvetna(?) tankar i den
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-02 09:22:16 följande:
    Men du har ju totalt missat den bästa typen av kvinna.
    Den riktiga slynan som bor i den respektabla kvinnan, där de tillsammans dansar fram i livet på höga klackar. 
    Oh ja. En alldeles utmärkt typ. Bara det är en väldigt tunn fernissa med respektabel kvinna över den inombordes slynan.
  • Smecker
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-02 09:53:00 följande:
    Ok. Smaken är som baken...Glad
    Yep. Och därmed går "respektabla kvinnor som är slynor in disguise" i högklackat bort. Fast de lockar inte i andra skor heller för den delen, det är "in disguise" som jag har problem med.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2011-12-02 09:58:11 följande:
    Oh ja. En alldeles utmärkt typ. Bara det är en väldigt tunn fernissa med respektabel kvinna över den inombordes slynan.
    Eau de Salope
  • PrimitivMan
    Smecker skrev 2011-12-02 09:43:35 följande:

Du är pervers på riktigt du
  • Smecker
    PrimitivMan skrev 2011-12-02 09:58:11 följande:
    Vad är poängen med fernissan egentligen?
  • Smecker
    PrimitivMan skrev 2011-12-02 09:59:21 följande:
    Du är pervers på riktigt du
    Du skulle bara se vad ett par Birkenstock gör med mig..

Eller inte förresten Kräks 
  • Nice Girl Wrong Place
    Smecker skrev 2011-12-02 09:59:06 följande:
    Yep. Och därmed går "respektabla kvinnor som är slynor in disguise" i högklackat bort. Fast de lockar inte i andra skor heller för den delen, det är "in disguise" som jag har problem med.

Finns inget "in disguise" över det.
    Du missuppfattar.
    Det är det mångfacetterade du missar. Kontraster och nyanser.  
    Eau de Salope
Svar på tråden Trash-tråden