• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-12-02 11:42:22 följande:
    BooYah?

Jag är seriös nyfiken så ta det inte fel men är du helsvensk?
    herregud menar du att vi har icke helsvenskar i tråden?
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Yoyna

För att allt ska gå rätt och riktigt här (eftersom vi håller hårt på det) så ska jag villigt erkänna att jag för det mesta går runt i jeans å sneaker och att jag har vinterskor som lämpar sig för ett hårt liv på landet ;.)  Men jag har inga problem med att vara sexig i det! Eller att för den delen ha kort kjol när andan faller på... 

• I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-12-02 11:54:23 följande:
    Ååh baby! {#emotions_dlg.flower} (U know me! ) Du är btw en av få som fått mig att gråta över internet!
    Puss.

Jag håller på att skriva ihop inlägget jag tänkt skriva men jag är så rädd att glömma nämna någon.....
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-12-02 12:00:09 följande:
    herregud menar du att vi har icke helsvenskar i tråden?
    Hahahahahaha. Ja, vad är det jag säger.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-12-02 11:52:37 följande:
    Jag surar och hänger läpp.

Var det ingen som tyckte om mina favoritskor?

Jo, de var jättefina Rose
    Eau de Salope
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-12-02 11:52:37 följande:
    Jag surar och hänger läpp.

Var det ingen som tyckte om mina favoritskor?
    ja det gjorde jag...jag hade önskat mig dem utan nylonstrumpor och med målade tår.....
    Du har 5 minuter på dig!
  • Smecker
    Yoyna skrev 2011-12-02 12:00:25 följande:
    För att allt ska gå rätt och riktigt här (eftersom vi håller hårt på det) så ska jag villigt erkänna att jag för det mesta går runt i jeans å sneaker och att jag har vinterskor som lämpar sig för ett hårt liv på landet ;.)  Men jag har inga problem med att vara sexig i det! Eller att för den delen ha kort kjol när andan faller på... 
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Aynrand
    Yoyna skrev 2011-12-02 11:48:30 följande:
    Eftersom jag som sagt behagade somna mig igenom förmiddagen läser jag igenom tråden och upptäcker en hel del underbart!

du låter som en lyxhustru...?
    har du högklackade tofflor ?
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-12-02 12:00:25 följande:

Haha...nej men det är ju en tjusning i sig.
    Eftersom jag inte bor på landet (landet här är väl ganska relativt) har mina skor alltid klackar. Det är på sommaren jag kan bära skor utan klack, typ sandaler utan klack, men annars har jag alltid stövlar, stövletter eller annat, med klack i olika höjd. Mellan 7-10 cm typ. Över 10 om situationen kräver  
    Eau de Salope
  • Smecker
    I Blackrose I skrev 2011-12-02 12:01:29 följande:
    Hahahahahaha. Ja, vad är det jag säger.
    För mycket, typ Tungan ute
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
Svar på tråden Trash-tråden