• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Smecker

Dags att åka och hämta ungarna för en helg med sin farsa.. hasta luego, mi nenas.

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • I Blackrose I
    Smecker skrev 2011-12-02 12:29:14 följande:
    Dags att åka och hämta ungarna för en helg med sin farsa.. hasta luego, mi nenas.
    Ha en underbar helg med kidsen. {#emotions_dlg.flower} 
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Smecker
    I Blackrose I skrev 2011-12-02 12:26:34 följande:
    Samma här. Jag ska hoppa in i duschen snart (tredje gången idag ). Ska fylla badkaret med varmvatten och rosevatten, sätta på musik och ta med mig en corona.

">

Byter ut den mot 
    ">

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • lille Birger

Jag behöver hjälp av en vuxen med min engelskaläxa. Nalle

• och
    lille Birger skrev 2011-12-02 13:49:48 följande:
    Jag behöver hjälp av en vuxen med min engelskaläxa. Nalle
    Igen? Vad är det den här gången? Solig
    The hard way is the right way.
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-12-02 11:48:15 följande:
    Ja du det fina är att du inte har något val...och det ordnar sig!
    Det är nu man skall passa på och kalla dig tjockis...sedan är risken stor att man får en UFC spark i käften
    Det går inte att kalla mig tjockis om jag inte är gravid eller klart det går, men det stämmer inte..
  • och
    MrsAssault skrev 2011-12-02 14:17:07 följande:
    Det går inte att kalla mig tjockis om jag inte är gravid eller klart det går, men det stämmer inte..
    Du är inte ens tjock när du är gravid, du har ju hur snygg kropp som helst Mrs. Drömmer
  • lille Birger
    och skrev 2011-12-02 13:59:07 följande:
    Igen? Vad är det den här gången? Solig
    Jag undrar om ordet curdled kan betyda filmjölk. Enligt googles översättning kan det det, men enligt dictionary.reference.com/browse/curdled kan det inte det.
  • och
    lille Birger skrev 2011-12-02 14:20:18 följande:
    Jag undrar om ordet curdled kan betyda filmjölk. Enligt googles översättning kan det det, men enligt dictionary.reference.com/browse/curdled kan det inte det.
    Curdled milk är väl ett begrepp, men det är väl knappast jämförbart med filmjölk? I vilket sammanhang ska du använda det?
Svar på tråden Trash-tråden