• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-02 11:23:04 följande:
    Smaken är som baken.....ordet fin är ändå intimt kopplad till estetik ....men men.... jag tänker inte dividera ...
    utmana mig inte på detta, jag har ett yrke där jag jobbar med kreativa människor, har jobbat inom mode som tonåring och har vänner inom mode och skoindustri utomlands samt är uppfostrad enbart omgiven av kvinnor...jag är lite av en mkt mkt duktig amatör haha

Jag har inga favorit-högklackade skor...de höga klackar jag tycker är finast är de som passar just den kvinna som bär dem och i det sammanhang de bärs...det finns ock sådana för en stark kvinna som Roseanne Barr, vilka kan lyfta hennes styrka och kvinnlighet.
    Du är så underbart skön.
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-12-02 11:17:50 följande:
    Jaha så man måste gå upp kl 7 för att kunna hänga med här numera..
    Yes... och puss igen. På valfritt ställe.
    Eau de Salope
  • Smecker
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-02 11:37:28 följande:
    Ja?
    Vad menar du? Att större kvinnor är förvisade till foppa eller "fotriktiga sneakers"? 
    Nej. Jag menar att bara för att man tycker att ett par skor är snygga på en person så betyder det inte att man tycker att de är lika snygga på en annan person. Lägg inte in mer i det jag skriver än vad som faktiskt står där.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-12-02 11:17:50 följande:
    Jaha så man måste gå upp kl 7 för att kunna hänga med här numera..

God morgon Mrs!
  • Smecker
    I Blackrose I skrev 2011-12-02 11:36:16 följande:
    Hej Kyss

Absolut. Jag lovar men ni kommer klara er gott utan mig här på FL och religionforumet får äntligen andas i lugn och ro.
    I helvete. Jag skall konvertera och byta namn till Suleiman den 14e, sen blir det fart på religionsforumet igen.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-12-02 11:23:46 följande:
    Hej du....snrt skall du siesta igen
    är det bra med dig tjockis?
    Ja det är bra men det är dags att slua vra tjockis snart, jag orkar inte mer
  • Aynrand
    Smecker skrev 2011-12-02 11:30:42 följande:
    Jag vet inte var du läser in någon utmaning någonstans. Som du säger så är smaken som baken. Jag tycker inte det är snyggt med högklackat eller kjoldress. För mig vinner en tjej i jeans och top four ways to sunday. Men det är min smak och vad jag gillar att vila ögonen på. Om det är fel, eller inte estetiskt korrekt, so be it. Jag har inget behov av att ändra på mig för att passa in i någon mall över hur man skall tycka och vad man skall tycka om när det gäller mode eller estetik. Jag kanske inte har avancerad och/eller utbildad smak, men jag trivs bra med den smak jag har. Och jag skulle aldrig drömma om att påstå att min smak är bättre och rätt och andras sämre och fel, tvärtom är jag glad att alla är olika.
    Hmm brusa inte upp vi är överens ju
    jag säger inte att du har dålig smak utan outvecklad smak.
    Och nej man behöver inte passa in i en mall...det fina med lite mer utvecklad smak är att man kan bli mer kreativ och slippa hamna i just mallar som de där sommarskor du postade.
    Jag gillar att retas med har du nog märkt också haha
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • I Blackrose I

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Nice Girl Wrong Place
    Smecker skrev 2011-12-02 11:39:25 följande:
    Nej. Jag menar att bara för att man tycker att ett par skor är snygga på en person så betyder det inte att man tycker att de är lika snygga på en annan person. Lägg inte in mer i det jag skriver än vad som faktiskt står där.
    Men du utgick ju från att Aynrands favoritklackar INTE skulle passa Roseanne.
    Du sökte alltså efter ett icke smickrande (i ditt tycke) exempel.
    Annars hade du ju faktiskt kunna sagt "Tänk dig dina favvoklackar på Jennifer Lopez..."  
    Eau de Salope
  • I Blackrose I

BooYah?

Jag är seriös nyfiken så ta det inte fel men är du helsvensk?

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
Svar på tråden Trash-tråden