• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Smecker skrev 2011-12-02 10:45:37 följande:
    Enligt min högst personliga definition är högklackade skor aldrig snygga. Mitt ex hade snygga vinterstövlar på vintern, och snygga sommarskor på sommaren.
    Ok BooYah...
    nu när du visat oss snygga vinterskor måste du visa snygga sommarskor................

Come on!
    spänningen stiger..........
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-02 10:41:49 följande:
    de skall trippa fram i snygga högklackade skor så klart....Har din tjej eller fru massor av fula vinterstövlar?

Ja fula höga klackar känns ju bara fel...
    Eau de Salope
  • Smecker
    Aynrand skrev 2011-12-02 10:48:31 följande:
    Ok BooYah...
    nu när du visat oss snygga vinterskor måste du visa snygga sommarskor................

Come on!
    spänningen stiger..........
    Det är helt okej att vara sarkastisk. Det här är iaf vad jag tycker är fint.

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • lille Birger

Min snuttefilt är inte en tampong som vem som helst bara kan låna! Gråter

• Aynrand
    Smecker skrev 2011-12-02 11:03:35 följande:
    Det är helt okej att vara sarkastisk. Det här är iaf vad jag tycker är fint.

Haha jag menar inte att vara sarkastisk.....du bekräftade mig när jag skrev att du har en fetisch för fula skor.

De där sommarskor var i alla fall inte fula men de smakar inet och är typiska dojor som mogna kvinnor i alla åldrar bär just för att de inte är direkt fel men de signalerar tydligt att man saknar egen smak och med det menar jag inte att man har dålig smak utan bara outvecklad egen känsla för estetik. Smaken är som baken och det respekterar jag.....kan dock säga att din känsla för estetik inom mode inte är på topp, det är bara att konstatera.
  • Smecker
    PrimitivMan skrev 2011-12-02 11:07:47 följande:
    Kvinnoskor skall inte vara fotriktiga. De skall vara titt- och runkriktiga
    För mig skall kvinnor vara titt- och runkriktiga, skorna räcker det om de är fina att se på
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2011-12-02 11:07:32 följande:
    Min snuttefilt är inte en tampong som vem som helst bara kan låna! Gråter
    exakt jag minns att du hade poängterat detta vid ett tidigare tillfälle eller hur?
  • Smecker
    Aynrand skrev 2011-12-02 11:09:53 följande:
    Haha jag menar inte att vara sarkastisk.....du bekräftade mig när jag skrev att du har en fetisch för fula skor.

De där sommarskor var i alla fall inte fula men de smakar inet och är typiska dojor som mogna kvinnor i alla åldrar bär just för att de inte är direkt fel men de signalerar tydligt att man saknar egen smak och med det menar jag inte att man har dålig smak utan bara outvecklad egen känsla för estetik. Smaken är som baken och det respekterar jag.....kan dock säga att din känsla för estetik inom mode inte är på topp, det är bara att konstatera.
    Huvudsaken för mig har alltid varit att jag tycker att det ser fint ut. Att det betyder att min känsla för estetik inom mode inte är på topp är sekundärt eller tertiärt. Jag kan leva med det.

Sedan får man inte glömma att bara för att jag tycker att något är snyggt så innebär det inte att jag tycker att alla passar i det. Tänk dig dina favorit-högklackade skor och Roseanne Barr i dem.. 
  • PrimitivMan
    Smecker skrev 2011-12-02 11:11:14 följande:
    För mig skall kvinnor vara titt- och runkriktiga, skorna räcker det om de är fina att se på
    Skorna är en del av den stora helheten
Svar på tråden Trash-tråden