• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Smecker
    Aynrand skrev 2011-12-02 11:40:42 följande:
    Hmm brusa inte upp vi är överens ju
    jag säger inte att du har dålig smak utan outvecklad smak.
    Och nej man behöver inte passa in i en mall...det fina med lite mer utvecklad smak är att man kan bli mer kreativ och slippa hamna i just mallar som de där sommarskor du postade.
    Jag gillar att retas med har du nog märkt också haha
    Ingen fara, går inte att brusa upp när man äter yoghurt
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-12-02 11:29:55 följande:
    Hej sötis Kyss
    Tack, än så länge är det okej men jag lär väl få det så småningom. Har så mycket annat att tänka på att jag inte tillåter mig själv att tänka på torsdag.
    Du kommer alldeles säkert att ha så fullt upp hela tiden att du inte hinner känna.. Sen i bilen på väg till Arlanda kommer du att överumplas av känslor Då får du hålla din man i handen å tänka på att vi ändå finns i närheten
  • Smecker
    I Blackrose I skrev 2011-12-02 11:42:22 följande:
    BooYah?

Jag är seriös nyfiken så ta det inte fel men är du helsvensk?
    Nej
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-02 09:22:16 följande:
    Men du har ju totalt missat den bästa typen av kvinna.
    Den riktiga slynan som bor i den respektabla kvinnan, där de tillsammans dansar fram i livet på höga klackar. 
    Jag somnade mitt i alltidhop men tackar dig för att du förstår hur jag tänker
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-12-02 11:42:57 följande:
    Du kommer alldeles säkert att ha så fullt upp hela tiden att du inte hinner känna.. Sen i bilen på väg till Arlanda kommer du att överumplas av känslor Då får du hålla din man i handen å tänka på att vi ändå finns i närheten
    Tack du fina. Jag menar varenda ord men jag kommer aldrig glömma er. Varenda av en som gjort intryck på mig finns nämnda i mina dagböcker. Har skrivit flera sidor om vikta kläder, städning och lite annat där du har blivit nämnd flera gånger.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Smecker
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-02 11:42:04 följande:
    Men du utgick ju från att Aynrands favoritklackar INTE skulle passa Roseanne.
    Du sökte alltså efter ett icke smickrande (i ditt tycke) exempel.
    Annars hade du ju faktiskt kunna sagt "Tänk dig dina favvoklackar på Jennifer Lopez..."  
    Nej. Jag utgick från att sannolikheten att Aynrand brukar fantisera om Roseanne Barr är väldigt låg, och att han därmed inte visualiserat henne i hans favoritklackar. Om hon passar i dem eller inte vet jag faktiskt inte.
  • I Blackrose I
    Smecker skrev 2011-12-02 11:43:31 följande:
    Nej
    Balkan?

*Säg stopp när jag passerar gränsen*
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-12-02 11:36:16 följande:
    Hej Kyss

Absolut. Jag lovar men ni kommer klara er gott utan mig här på FL och religionforumet får äntligen andas i lugn och ro.
    skit i religionforumet...Det du får göra de ggr du är frustrerad är ringa anonyma samtal till din svärmor och driva med henne...
    ex:
    1- låt en kåt taliban ringa henne kl 3 på natten och viska de snuskigaste sakerna
    2- låt nå´n ringa och låtsas vara dj och att de organiserar värsta partaj hos hennes
    3- låt nå´n ringa henne och påstå att de ringer från dildofabrikens support avdelning och att de skall skicka personal för att testa nya prdukter

annars kan du bara ringa förvränga din röst och be henne dra åt skogen..typ kl 3 sedan 4 och 5 på natten
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • I Blackrose I

Och jag skriver som en kråka som vanligt. Varenda av er......ska det stå.

• Smecker
    I Blackrose I skrev 2011-12-02 11:46:21 följande:
    Balkan?

*Säg stopp när jag passerar gränsen*
    Halt eller jag skjuter skarpt
Svar på tråden Trash-tråden