• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Yoyna skrev 2011-12-02 19:56:38 följande:
    NG, oh va fin du ska bli! ska kolla vad det är för vin när barnen somnat! Du vet ju dessutom att du har en stående inbjudan, bara att dyka upp så ska vi dricka vin tillsammans!

Och, du kommer väl med du också?
    Jaa, det är klart. Drömmer

Du kanske behöver massage någonstans tex? 
    The hard way is the right way.
  • lille Birger
    och skrev 2011-12-02 19:54:16 följande:
    Vad brukar du få för lördagsgodis?
    Jag har fått mammas hemmagjorda godis ett tag nu. Börjar bli lite enformigt.
  • Yoyna

BJ, förlåt! Med grymma menade jag i det här sammanhanget grymt goda! Så det är absolut ett bra lördagsgodis!

• och
    lille Birger skrev 2011-12-02 19:57:44 följande:
    Jag har fått mammas hemmagjorda godis ett tag nu. Börjar bli lite enformigt.
    Vad för godis gör hon?
  • Yoyna

Och, ja gärna massage! Men om jag ska vara helt ärlig är jag inte så förtjust i massage, blir hellre kliad på ryggen och pillad i håret! Vad vill du ha?

• Yoyna

BJ, kanske är din mamma jag ska vända mig till för att få nya recept till julgodiset?

• och
    Yoyna skrev 2011-12-02 20:00:02 följande:
    Och, ja gärna massage! Men om jag ska vara helt ärlig är jag inte så förtjust i massage, blir hellre kliad på ryggen och pillad i håret! Vad vill du ha?
    Nackmassage hade inte varit dumt.

Och så skulle vi ju kunna testa och utvärdera olika saker tillsammans med. NG, det är du väl med på också?
  • lille Birger
    och skrev 2011-12-02 19:59:49 följande:
    Vad för godis gör hon?
    Yoyna skrev 2011-12-02 20:01:21 följande:
    BJ, kanske är din mamma jag ska vända mig till för att få nya recept till julgodiset?
    Nej gör inte det, hon gör inte så gott godis, mest kokta äpplen med kanel på.
  • I Blackrose I

Jag är kåt....

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
Svar på tråden Trash-tråden