Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-03-11 18:52:30 följande:
    Lovely!!!!! När börjar vi antagningarna?
    Så fort jag vinner valet!
  • MrsAssault
    Agridulce skrev 2012-03-11 21:24:59 följande:
    Jaaa! Det behövs definitivt mer klatsch klatsch i mitt liv. Undrar om Mrs kan ta med det i valprogrammet också.
    Ja handläggarna på migratiosnverket får givetvis utreda sina ärenden på vilket sätt de vill!
  • MrsAssault
    Anton Chigurh skrev 2012-03-11 22:15:51 följande:
    Handläggare !!!!!!!!!!!! ?????????????

Vad  i helvete...................Jag skall ha chefposten över fängelsehålan, och inget annat, annars kan det min själ kvitta.

Nu får du fan ta å skärpa till dig lite, Mrs, du är på god väg att bli utan min röst i valet. OCH DET VILL DU VÄL INTE  ???
    Vilka ska hamna i fängelsehålan egentligen!?
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-14 09:16:17 följande:
    Haha underbart!

Jag tycker att till julafton ska alla män i tråden klona sina willys och sedan blir det julklappsutdelning till oss fina kvinnor  

• MrsAssault
    PrimitivMan skrev 2012-03-14 10:13:23 följande:
    Jag har så sjukt dålig karaktär ibland. Gick förbi bageriet för att köpa mig några bullar till frukost. De har även världens smarrigaste vanilje/sockerbullar. Har motstått frestelsen nu några gånger men idag klarade jag inte av det.

Men de är bara så läckra. Inte som de annars är med lite vaniljsmak i mitten. Nej, utan när man tar en liten tugga så forsar det ut vaniljekräm då den är helt sprängfylld. Typ vaniljekrämsvulkanutbrott. Kan väl tillägga att den bullen INTE är dietvänlig. Men god, och mätt blir man. Livskvalitet i det lilla formatet.

Appropå sidospår
    Äh det är väl okej, eller är du smällfet?
  • MrsAssault
    och skrev 2012-03-14 10:47:46 följande:
    Fascinerande vad som händer om man är borta EN enda kväll.

Ja, du borde skämmas. Tex ringde du aldrig, fastän jag väntade hela måndagen. Inte heller hann jag se din rumpbild.

Anton: Jag trodde du hade lite karaktär? Istället sitter du och spanar in rumpbilder och flirtar med andra åt vänster och höger.

För övrigt vill jag gärna komma med ett klargörande. Jag har ingen röv. Däremot en väldigt söt liten rumpa. Var vänliga och gör en notering om detta.    

Jag har en platt hängröv för tillfället jobbar på att få tillbaks mitt saftiga african ass
  • MrsAssault
    PrimitivMan skrev 2012-03-14 11:44:17 följande:
    Filosoferar över bästa benämningen på "rumpa":

Röv: Lite för vulgärt, mer som en svordom (el om man är dansk ). En man har en röv men inte en kvinna. Fast kan funka i vissa sammanhand. "Du har en gullig liten röv" funkar bra eftersom ordet röv tar udden av det allt för näpna .

Ända: Nja låter liter fjantigt

Häck: Låter som något stort och brett. Typ det behövs en skylt "Bred last". Om man inte använder tex konstruktionen "Snygg häck". Det neutraliserar det

Gump: Kan man säga lite skämtsamt gulligt. "En liten klapp på gumpen". Men "Smiska din gump" känns fel

Rumpa: Helt ok, lite neutralt. Men lite Sean Banan varning på det. Bra att använda lite mer humoristiskt.

Bajslåda: Nja. Kanske inte något man säger till sitt hjärtas dam direkt.

Bak: Ja kan funka till viss del. Föredrar dock rumpa.

Arsle: Bra ord men inte i kärleksfulla sammanhang. Vem älskar inte Robban Brobergs uttryck "Bredarslade  damer"

Stjärt: Faktiskt det bästa i mina öron. Vet inte varför men jag tycker stjärt låter mest kinky på något sätt, även om det är den mest korrekta benämningen av alla. Men det är kanske just den brytningen. När man sätter in ett korrekt ord i ett annat sammanhang.

Vad är ert favoritord?

Fast egentligen skall jag inte sitta och filosofera över rumpor utan jobba . Men den här är iof en ytterst viktig fråga. Fitta/Snippa/Mus ... har diskuterats i oändlighet. Dags att frågan lyfts för baksidan som är en sånt stort glädjeämne för många av oss.
    Skithål
  • MrsAssault
    Agridulce skrev 2012-03-14 13:06:08 följande:
    Nämen uh! Alltså jag brukar inte sitta på sk*thålet. Ej heller bli smiskad på det.

.......men å andra sidan kanske det borde betraktas som produktutveckling?
    Jag ska knulla dig i skithålet
Svar på tråden Trash-tråden