• 82an

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

ja precis det är charcoal

• 82an

Ja det är båda så jag vill juh helst att den ska matcha både den oranga och den rosa. Åkpåsen är grå.

• 82an

Ja det skulke vara snyggt men funkar brunt till det grå? Jag har ingen aning jag inte har sett det tillsamans irl

• 82an

Ja den i manchester tycker jag är supersnygg! Är även lite inna på den i färgen muchroom (osäker på stavning) men är lite osäker på hur den kommer se ut mot det grå också. klurigt värre när det finns så mycket att välja på

• 82an

uno2: Bra skrivet du får årtekomma om du får nån respons från dom.

• 82an

Föresten var det i GP som testet på BB utfördes? I såfall har jag läst i ett annat forum (föräldrar och barn) att dom använt vi föräldrars test och låtit några "utifrån" komentera vagnarna. En av mammorna som skulle komentera vagnarna berättade det i en tråd.

• 82an

anna28sthlm: Nää vilken hemsk människa jag skulle blivit GALEN!!!

• 82an

gemelli: Jag vet inte vart jag ska börja med alla fördelar

- Den blir liten när man fäller i hop den.

- Den kan rotera runt sim egen axel vilket gör den otroligt lättkörd

- Det är jätte enkelt att vända sittdelen från och mot sig (min dotter har börjat gilla att sitta framåtvänd kortare stunder men trötnar och det är bra att vända på sittdelen med henne i super)

- Vagnen är tillverkad med hjälp av sjukgymnast (eller om det var en läkare minns inte) så att barnet inte ska belasta ryggen i vagnen.

Att vagnen är super snygg är juh et stort + i kanten. De små hjulen är inte ostabila dom är inte som de små hjulen på en paraplyvagn, man blir lurad av utseendet (jag var lite orolig för det innan jag köpte frogen)

• 82an

Vad har ni för motargument till folk som kommer fram och undrar hur man kan köra BB efter testet i VF? Vad var det nu hadde dom lastat vagnen fel och stält in fjädringen fel eller hur är det nu? *virrig*

Jag borde ha något bra argumen för jag lär bli stäld mot väggen här i "Spökstaden"

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III